Z nezávislého průzkumu společnosti IBRS, zpracovaného pro DIRECT Pojišťovnu, vyplývá, že změna poskytovatele autopojištění se vyplatí 71 % řidičů. Pokud se rozhodnou pro DIRECT Pojišťovnu, mohou si pojištění sjednat jednoduše během několika minut přes internet nebo po telefonu a především ušetřit v průměru 1750 Kč na povinném ručení. Řidiči by se proto měli zamyslet nad svým povinným ručením a zvážit, zda výše jejich pojistného je nejvýhodnější, jakou mohou na trhu získat. (tz)
Společnost Kia Motors je jedním z hlavních vítězů prvního ročníku „Soutěže automobilových značek" (Automotive Brand Contest). Tato nová mezinárodní soutěž značek a designu byla zorganizována Poradním sborem pro design (Rat für Formgebung), který je rovněž zodpovědný za udělování prestižní německé Ceny za design (Designpreis der Bundesrepublik Deutschland).
Společnost ŠkoFIN uzavřela 30. června 750 000. smlouvu na financování vozu. Smlouva byla uzavřena u autorizovaného prodejce CB Auto a.s. a šťastný majitel nového vozu pan Václav Brabec navíc od ŠkoFINu získal odměnu v podobě karty CCS v hodnotě 50 000 korun. Společnost ŠkoFIN tak oslavila své další obchodní jubileum.
Společnost ČEPRO rozšiřuje provozní dobu čerpací stanice v Nehvizdech na NONSTOP díky speciálnímu tankomatu - bezobslužnému systému čerpání benzínu a nafty. Tankomat umožní nákup pohonných hmot i v pozdních nočních hodinách prostřednictvím zabezpečeného platebního terminálu. Během dne bude stanice fungovat v normálním režimu s obsluhou.
Již od roku 2009 nabízí Slavia pojišťovna řidičům bez „vyježděného bonusu" na povinném ručení propůjčení dvouletého bonusu a tím i slevu na pojistném ve výši 15 %. Pokud však řidič způsobí během prvních dvou let dopravní nehodu, je mu tento propůjčený bonus odebrán a musí slevu na pojistném doplatit. Zavedení bonus kreditu mělo pozitivní vliv na nehodovost řidičů bez bonusu, proto se nyní pojišťovna rozhodla podpořit tento trend zvýšením propůjčeného bonusu na 30 %.
Výsledky exkluzivního průzkumu DIRECT Pojišťovny ukazují, že tuzemské autoškoly řidičům poskytují dobré základy pro zvládnutí základů řízení, ale nenaučí je čelit složitějším situacím. Pouze 17 % oslovených si myslí, že absolvent autoškoly dokáže zvládnout vozidlo v případě smyku, mokré vozovky či náledí. Naopak pozitivně respondenti hodnotí výuku teorie (84 %) a výuku ovládání vozu při rozjíždění, řazení či parkování (72 %). Čtyři z 10 řidičů se v průzkumu přiznávají, že si po úspěšném získání řidičského průkazu nikdy nezopakovaly pravidla silničního provozu.
Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...
V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.
Pokračování ...