Pro motoristy je to nepochybně pozitivní zpráva: počet aut, která zloději v České republice odcizí jejich majitelům, v posledních letech výrazně klesá.
DIRECT jako první pojišťovna v České republice představuje mobilní aplikaci pro smartphony, v rámci které mohou uživatelé využít služeb Asistence při autonehodě a Asistence na cestách. Asistence při autonehodě pomáhá účastníkovi nehody poskytnout okamžitou zdravotní pomoc, určit přesnou polohu nehody a vyplnit záznam o nehodě. Asistence na cestách majiteli telefonu v zahraničí nabízí kontakt na místní ambasády.
Obchodní výsledky ŠkoFINu za rok 2010 potvrdily správnost nově nastavených obchodních procesů, výrazných změn v komunikaci vůči zákazníkům i oprávněnost reorganizace ve společnosti ve prospěch zvýšení efektivity práce všech oddělení. ŠkoFIN obhájil svoji vedoucí pozici v oblasti financování osobních a užitkových vozů a za rok 2010 získal několik významných ocenění, vyplývajících z hodnocení zákazníků i odborné veřejnosti.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...