INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Malé oděrky a škrábance na karoserii už nemusí majitelům vozů Kia dělat starosti. V rámci nového partnerství se společností AkzoNobel nabídnou prodejci Kia svým zákazníkům jednoduché řešení oprav.

Inovativní produkty StickerfixTM jsou tvořeny nejmodernější fólií opatřenou lakem AkzoNobel. Zákazník si vybere z předem připravených tvarů a velikostí fólii požadované barvy a přiloží ji na poškozenou plochu. Výsledkem je téměř neviditelná oprava karoserie. Paket StickerfixTM nabízený exkluzivně prodejci Kia je barevně sladěn s širokou paletou barev vozidel Kia a umožní opravit poškozený lak karoserie za necelou minutu.

„Atraktivní a hospodárné vozy Kia se nabízejí s bezkonkurenční 7letou zárukou a minimalizují tak náklady na provoz vozu. Nabízený systém StickerfixTM dále sníží náklady tím, že umožní zručnějším majitelům provádět si drobné opravy doma," sdělil Uwe Hannes, viceprezident poprodejních služeb Kia Motors Europe.

Remco Maassen van den Brink, marketingový manažer společnosti AkzoNobel EMEA, dodal: „Jsme potěšeni, že budeme dodávat StickerfixTM prodejcům Kia v Evropě, a jsme si jisti, že jejich zákazníci budou StickerfixTM považovat za ideální řešení pro rychlou a snadnou opravu kosmetických poškození karoserie. Kia je prvním výrobcem, který bude dostávat StickerfixTM pod vlastní značkou a v elegantním balení, jehož vzhled odráží charakter produktů Kia zaměřených na design."

Tato nejnovější smlouva navazuje na již existující partnerství mezi oběma organizacemi, v jehož rámci dodává AkzoNobel lak pro všechna vozidla vyráběná v evropském výrobním závodě Kia ve slovenské Žilině. Prodejci Kia v České republice budou produkty StickerfixTM postupně vybavováni od června letošního roku.

# # #

Společnost KIA Motors Czech je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 60 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 2,4 milionu automobilů ve 13 výrobních a montážních závodech v 8 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 172 zemích celého světa.

Kia má dnes více než 44 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat přes 20 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalových organizací FIFA a UEFA.

(tz)Stickerfix_KIA

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3