INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Platit raději kartou, než si peníze vybírat z bankomatu – tímto směrem jdou Češi už třetím rokem. Při nákupu se nebojí vytáhnout platební kartu ani při menších částkách. „Placení kartou v obchodech se ve srovnání s výběry z bankomatů ve druhém čtvrtletí zvýšilo o 55 procent, meziročně pak o více než 27 procent," řekl Roman Kotlán, výkonný ředitel Sdružení pro bankovní karty.

A obchodníci vycházejí lidem vstříc. Počet míst, kde je možné platit kartou, se oproti loňsku zvýšil o 5 %, internetové e-shopy zaznamenaly dokonce 33% nárůst. Počet lidí, kteří v nich chtějí zaplatit kartou, díky tomu letos narostl dokonce o celých 97 %. Průměrný nákup v obchodě zaplacený kartou stál zákazníky 962 Kč, na internetu pak 1 152 Kč.

Na trend placení kartou aktuálně navazuje i soutěž ZUNO BANK a VISA.

Každý, kdo alespoň jednou v době od 31.10. do 18.12. zaplatí kartou ZUNO, má šanci dostat šťavnaté ceny, a to hned každý týden. Jde celkem o 18 produktů značky Apple. Hlavní výhrou je pak dovolená dle vlastního výběru v hodnotě 150 000 korun.

„Placení kartou aktivně podporujeme – a výsledky jsou vidět," řekl Miroslav Střihavka, generální ředitel ZUNO BANK. „Počet platebních karet ZUNO narostl meziměsíčně o 38 procent, podobným tempem se zvedají i objemy transakcí. Věříme, že do konce roku dosáhneme ještě většího růstu."

Online banka ZUNO patří do bankovní skupiny Raiffeisen Bank International, a je tak garantem bezpečně uložených peněz. Raiffeisen Banking Group je největší rakouskou bankovní skupinou. V její 125 leté historii neexistuje jediný klient, který by kdy přišel o své úspory.

Českým klientům ZUNO nabízí ÚČET v několika měnách, SPOŘENÍ a VKLAD – všechny služby je možné ovládat přes internet. ZUNO sází na jednoduchost, top úroky a otevřenou komunikaci s klientem prostřednictvím elektronické pošty, internetového chatu, Facebooku, call centra a dalších moderních způsobů komunikace.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3