INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Finanční skupina AXA spouští nový dlouhodobý koncept Otázka peněz, jejímž cílem je zlepšit finanční povědomí obyvatel České republiky. Dotkne se témat stárnutí a penzijního systému, rodinného rozpočtu, spoření i investic či životního pojištění. Součástí kampaně budou kromě speciálních televizních pořadů i interaktivní komunikace. Koncept je zaměřený také na mladou cílovou skupinu, která bude oslovena prostřednictvím sociálních médií jako Facebook, Twitter a YouTube.

„Skupina AXA se finančnímu vzdělávání věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím spotů na obrazovkách Školního informačního kanálu. Základním finančním termínům a procesům však často nerozumí ani dospělí lidé. Proto jsme se rozhodli připravit kampaň Otázka peněz, jejímž cílem je srozumitelnou formou předat dospělým potřebné finanční minimum," uvedl Marek Zeman, ředitel PR a komunikace finanční skupiny AXA pro ČR a SR.

Kampaň bude doprovázet postava Profesora, který se stane hlavní tváří. Jako finanční specialista a poradce bude nabízet cenné rady k základním tématům týkajících se financí.

„Jak vyplývá z našeho posledního průzkumu AXA Retirement Scope z roku 2010, 78 % pracujících Čechů třeba vůbec netuší, jaké výše bude dosahovat jejich příjem v důchodu. Porovnáme-li to se sousedním Německem, kde výši svého budoucího důchodu nezná 38 % občanů, jde skutečně o výrazný rozdíl," doplnil Marek Zeman.

S hlavní částí projektu Otázka peněz se budou lidé moci setkat ve speciálních televizních spotech a na sociálních médiích Facebook a Twitter. V souladu s tím vzniká i webový portál www.otazkapenez.cz, na němž se každý bude moci ihned dozvědět všechny aktuality, přehrát si TV pořady nebo se zeptat na jakákoliv témata týkající se důležitých finančních otázek. Pro majitele smartphonů se také připravuje speciální aplikace, s níž bude přístup k potřebným informacím o něco snazší.

Skupina AXA se finanční gramotnosti věnuje už na středních a základních školách prostřednictvím projektu Školní informační kanál. Na vybraných školách, které jsou do projektu zapojeny, promítá na televizních obrazovkách základní témata ze světa financí formou vhodnou pro mladé. Žáci a studenti jsou tak uváděni do problematiky financí již na začátku svého studia.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3