INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Dvoumilionty_klient_180112Společnost Home Credit má důvod k oslavě. Počet klientů, kterým za dobu svého fungování poskytla spotřebitelský úvěr, dosáhl dvou milionů. Home Credit tak potvrzuje pozici jednoho z nejvýznamnějších hráčů na trhu spotřebitelských úvěrů.

Dvoumiliontým klientem Home Creditu se stal Petr Cihlář z Radkova u Opavy (na snímku vpravo). Využil nabídky finančních služeb Tesco, které zajišťuje právě Home Credit, a na splátky pořídil notebook pro dceru. Jako dvoumiliontý klient ho od Home Creditu dostal zadarmo. „Výhra mě samozřejmě ohromně potěšila, dcera studuje poslední ročník střední školy, takže notebook využije třeba pro psaní svých seminárních prací," vysvětluje výherce. Pro Petra Cihláře to není první zkušenost s Home Creditem, před několika lety si na splátky pořídil televizi.

Od Home Creditu si půjčila pětina Čechů

Podobně jako Petr Cihlář využívá finančních služeb Home Creditu čím dál tím víc klientů. Za patnáct let působení na českém trhu obsloužila společnost pětinu obyvatel České republiky. „Dva miliony klientů jsou pro nás odměnou za neustálou snahu o zlepšování našich služeb klientům. Vždyť každý pátý Čech někdy využil služeb naší společnosti," zhodnotil úspěch generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

Home Credit patří mezi největší nebankovní poskytovatele úvěrů na českém trhu. V roce 2011 půjčila společnost svým zákazníkům 8,75 miliardy korun, ve srovnání s předchozím rokem tak objem půjčených peněz opět vzrostl. Podle Davida Bystrzyckého je klíčem k úspěchu hlavně schopnost pohotově reagovat na vývoj trhu a potřeby zákazníků. „Nejde nám jen o to, přilákat nové zákazníky, ale docílit toho, aby ti stávající byli spokojení a měli motivaci se k nám opakovaně vracet. I proto věnujeme velkou pozornost definici dobrého zákazníka, kterému můžeme poskytnout tu nejlepší nabídku v oblasti produktů i služeb," vysvětlil Bystrzycki. S velkým úspěchem se setkávají nejrůznější speciální nabídky pro dobré klienty. Například ta, kdy při bezproblémovém splácení u některých typů úvěrů vrací Home Credit polovinu, nebo dokonce všechny úroky zpět.

Podle Bystrzyckého se na úspěchu firmy obrovskou měrou podílí i schopnost vybrat si pro spolupráci kvalitní partnery. „Spolupracujeme s velkým množstvím významných obchodních řetězců, jako jsou Asko nábytek, Kika nábytek, Euronics, Baumax, Mountfield, Sportisimo, a s desítkami dalších obchodů i e-shopů. V řetězcích Tesco pak zajišťujeme komplexní nabídku finančních služeb," přibližuje generální ředitel.

Češi se zbláznili do kreditek

Společnost Home Credit má široké portfolio produktů – kromě nejznámějších hotovostních úvěrů a nákupů na splátky poskytuje i speciální úvěry na financování nákupu aut, nebo třeba lékařské či veterinární péče. „Neuvěřitelně rychlým tempem se rozvíjí segment kreditních karet, které jsou mezi klienty čím dál tím oblíbenější. Denně sami nebo prostřednictvím svých partnerů vydáme stovky nových karet," uvedl Bystrzycki a dodal, že klienty na kartách nejvíc láká bezúročné období a také spousta výhod a bonusů ve formě nejrůznějších poukázek či slev, které se k jejich používání vztahují. K nejoblíbenějším patří kreditní karty ze sítě Premia, která letos v únoru slaví už 5. výročí, nebo Tesco Clubcard.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3