INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem
TAPočet slevových serverů neboli míst na internetu, kde lidé mohou nakupovat s velkými slevami, v posledních dvou letech nebývale roste. Firmy se proto inspirovaly a chtějí slevy také. Vědí, že když se spojí, dostanou je. Například společnost R-benefit ušetřila za poslední dva roky českým dopravcům více než 21 milionů korun na investičních a provozních nákladech. Nyní uvádí na trh nový projekt s názvem TruckAlliance, se kterým chce oslovit stovky malých a středních dopravců, včetně ostatních firem provozujících vozové parky. Díky TruckAlliance může ušetřit firma s 10 vozidly například až 400 tisíc korun, firma se 100 vozidly pak i více než 1 milion korun za rok.

V minulých dnech vzbudila pozornost lidí a médií iniciativa s názvem AkceZ. Michal Rančák, majitel společnosti R-benefit s.r.o., která v těchto dnech spustila projekt TruckAlliance k tomu sdělil: „TruckAlliance a AkceZ jsou do určité míry principiálně podobné projekty. My však máme již více než dvouleté praktické zkušenosti s těmito aktivitami. Významné odlišení projektu TruckAlliance spatřuji také v tom, že se zaměřujeme na dopravce a firmy provozující vozové parky. Naše přidaná hodnota je právě ve specializaci a know-how v tomto oboru. Každý člen TruckAlliance zdarma získává audit firemních nákladů včetně návrhu konkrétního řešení s garanci úspor."

„Nejsme jen obyčejný slevomat pro firmy, jak by si někdo mohl myslet," řekl o projektu TruckAlliance Michal Rančák a dodává: „Když jdete vyjednávat lepší ceny u dodavatelů, musíte jim nabídnout zajímavou protihodnotu. U některých produktů či služeb pak můžete vyjednat opravdu zajímavé podmínky. Na druhou stranu u komodit, jako jsou například pohonné hmoty nebo energie, u nichž nejsou marže dodavatelů tak vysoké, je to někdy složitější, ale i to máme dobře zvládnuté. V našem případě se jednoznačně osvědčilo dlouhodobější partnerství s kvalitními a spolehlivými dodavateli."

TruckAlliance je nákupní aliance (volné sdružení), která zajišťuje pro své členy finanční výhody, plynoucí ze sdružení nákupních požadavků jednotlivých členů. „Na projektu TruckAlliance jsme pracovali s naší poradenskou společností více než půl roku. Můj dík patří také zástupci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích," uvedl Michal Rančák. TruckAlliance je určena zejména pro firmy provozující vozové parky s nákladními nebo osobními vozidly, autobusy nebo zemědělskou a stavební technikou. TruckAlliance jim pomáhá snižovat náklady při nákupu komodit (pohonné hmoty, elektřina, zemní plyn), nákupu služeb (pojištění, finanční služby, telekomunikace) a nákupu vybraných výrobků (dopravní technika, pneumatiky, náhradní díly, provozní kapaliny).

Členstvím v TruckAlliance se členové nezavazují k povinnému odběru či nákupu komodit, služeb nebo výrobků od smluvních partnerů TruckAlliance. Členové TruckAlliance si zachovávají plnou kontrolu nad svým rozhodováním, svými výdaji a kontrakty s dodavateli. Provozovatel TruckAlliance plní zejména roli vyjednávače, koordinátora a zprostředkovatele obchodu. Možnost čerpání výhod, které jsou spojeny s členstvím v TruckAlliance, nepřináší členům žádná rizika, která by jakýmkoli způsobem ohrožovala jejich současnou pozici v konkurenčním prostředí či omezovala nebo zasahovala do rozhodovacích práv jejich vlastníků.

Více podrobností o projektu TruckAlliance naleznete na www.truck-alliance.cz.

Foto: TruckAlliance

Michal Rančák získal bohaté zkušenosti v oblasti nákupu a řízení nákladů během svého působení na pozici ředitele nákupu ve společnosti, která je největším dopravcem v České republice. Postupné prohlubování jeho znalostí v oblasti strategického a operativního nákupu podpořila nejen praxe, ale také absolvování různých vzdělávacích programů. Michal Rančák je držitelem certifikátu Professional Purchasing Agent. Přednáší na téma efektivní nákup. V roce 2009 obdržel za přípravu a realizaci rozsáhlého výběrového projektu „Rekonstrukce portfolia dopravních služeb" cenu E-trend. V témže roce také založil společnost R-benefit s.r.o. (www.rbenefit.cz) a je jejím jednatelem.

Společnost R-benefit s.r.o. se specializuje na poskytování komplexních služeb v oblasti nákupu pro velké, střední, ale i malé dopravní firmy – od poradenství, analýz nákladů a procesů, přes realizaci výběrových řízení, outsourcing nákupů, elektronické aukce, až po alianční nákupy a vzdělávání.

(tz)

Slovo ke dni

  • Letošní první novoročenka

    Byla v obálce, přišla poštou. Klasická vánoční novoročenka. Měla jsem z ní velkou radost. Nedorazila ani brzy ani pozdě, tak akorát. Zahřála u srdce, nebyl to formální pozdrav. Odesilatel si na mne vzpomněl a chtěl mne před Vánoci pozdravit a popřát mi pěkný vstup do roku s devítkou na konci. Vlídných pár slov. Jako by se čas zastavil u toho dobrého, co je třeba předávat dál. Jako by v té obálce připlul úsměv a špetka povzbuzení, poděkování za spolupráci, za všechno, co se nám společnými silami letos podařilo. Novoročenky v papírové podobě často přenechávají své kouzlo působení internetu. Mimo jiné také z ekonomických důvodů. I to lze pochopit včetně rychlosti, kterou má digitální komunikace k dispozici. Ale novoročenka na kartičce nabízí hřejivý pocit vztahu člověka k člověku, je na ni otisk lidské ruky, autentický podpis.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE