INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Hlasování v osmém ročníku ocenění GE Money Bank Obchodník roku v kategorii Cena veřejnosti probíhalo od 29. listopadu 2010 do 28. února 2011. V letošním ročníku se hlasování zúčastnilo rekordních 50 000 hlasujících. Vyhlášení konečných výsledků spolu s oceněním vítězů proběhne ve středu 23. března 2011 na slavnostním galavečeru.

Rekordní ročník

V letošním roce bylo v kategorii Cena veřejnosti v anketě GE Money Bank Obchodník roku 2010 uděleno 18 953 622 bodů, a to je 26x více než v loňském ročníku. Hlasující mohli ohodnotit obchodníky v celkem 13 kategoriích na škále 1 – 5 bodů. Veřejnost hlasovala pro celkem 191 různých obchodníků, nejčastěji pomocí webových stránek, přes které bylo uděleno 18 884 721 bodů. Prostřednictvím SMS zpráv přišlo úctyhodných 68 901 platných bodů. „Letošní ročník je bezesporu v celé osmileté historii nejúspěšnější. Zájem veřejnosti, obchodníků a médií o GE Money Bank Obchodníka roku je nebývalý," řekl Josef Jehlík, Business Development Manager GE Money Bank.

Oproti minulým ročníkům je nárůst hlasujících obrovský. Podle databáze hlasujících lze předpokládat, že se do hlasování v letošní Ceně veřejnosti zapojilo přes 50 000 osob. „Dynamický nárůst hlasujících je především výsledkem vysoké aktivity samotných obchodníků. Zejména velké obchodní řetězce cíleně investují do komunikace se zákazníky a různými cestami je informují o možnosti hlasovat v soutěži. Získat prestižní ocenění GE Money Bank Obchodník roku se vyplácí a obchodníci to dobře vědí," upřesňuje Josef Jehlík.

Dalším důvodem vysokého nárůstu hlasů veřejnosti byly jistě i atraktivní ceny, které věnovali partneři ocenění. Hlavní cenou je platební karta od GE Money Bank s věrnostním programem bene+ nabitá na 100 000 korun. Tu převezme výherce na galavečeru pořádaném k vyhlášení výsledků ocenění GE Money Bank Obchodník roku 2010.

„Je zřejmé, že veřejnost si zvyká realizovat nákupy ve svých oblíbených obchodech. Řada obchodníků toto chování u svých zákazníků posiluje různými formami věrnostních programů.

GE Money Bank nabízí druhý největší věrnostní program spojený s platebními kartami v ČR s pestrou sítí partnerských obchodů. Program bene+ je navíc jediný na českém trhu, který vrací zákazníkům přímo hotovost za každý nákup - tj. i mimo síť partnerů, a to bez podmínek a měsíčních stropů," dodal Josef Jehlík.

Vyhlášení konečných výsledků spolu proběhne na tiskové konferenci dne 23. března 2011 v 10h v hotelu Ambassador (Salonku Bridge) v Praze. Záštitu nad oceněním GE Money Bank Obchodník roku 2010 převzali premiér Petr Nečas a ministr průmyslu a obchodu Martin Kocourek.

Více informací na www.obchodnik-roku.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3