INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Hlasování v osmém ročníku ocenění GE Money Bank Obchodník roku v kategorii Cena veřejnosti probíhalo od 29. listopadu 2010 do 28. února 2011. V letošním ročníku se hlasování zúčastnilo rekordních 50 000 hlasujících. Vyhlášení konečných výsledků spolu s oceněním vítězů proběhne ve středu 23. března 2011 na slavnostním galavečeru.

Rekordní ročník

V letošním roce bylo v kategorii Cena veřejnosti v anketě GE Money Bank Obchodník roku 2010 uděleno 18 953 622 bodů, a to je 26x více než v loňském ročníku. Hlasující mohli ohodnotit obchodníky v celkem 13 kategoriích na škále 1 – 5 bodů. Veřejnost hlasovala pro celkem 191 různých obchodníků, nejčastěji pomocí webových stránek, přes které bylo uděleno 18 884 721 bodů. Prostřednictvím SMS zpráv přišlo úctyhodných 68 901 platných bodů. „Letošní ročník je bezesporu v celé osmileté historii nejúspěšnější. Zájem veřejnosti, obchodníků a médií o GE Money Bank Obchodníka roku je nebývalý," řekl Josef Jehlík, Business Development Manager GE Money Bank.

Oproti minulým ročníkům je nárůst hlasujících obrovský. Podle databáze hlasujících lze předpokládat, že se do hlasování v letošní Ceně veřejnosti zapojilo přes 50 000 osob. „Dynamický nárůst hlasujících je především výsledkem vysoké aktivity samotných obchodníků. Zejména velké obchodní řetězce cíleně investují do komunikace se zákazníky a různými cestami je informují o možnosti hlasovat v soutěži. Získat prestižní ocenění GE Money Bank Obchodník roku se vyplácí a obchodníci to dobře vědí," upřesňuje Josef Jehlík.

Dalším důvodem vysokého nárůstu hlasů veřejnosti byly jistě i atraktivní ceny, které věnovali partneři ocenění. Hlavní cenou je platební karta od GE Money Bank s věrnostním programem bene+ nabitá na 100 000 korun. Tu převezme výherce na galavečeru pořádaném k vyhlášení výsledků ocenění GE Money Bank Obchodník roku 2010.

„Je zřejmé, že veřejnost si zvyká realizovat nákupy ve svých oblíbených obchodech. Řada obchodníků toto chování u svých zákazníků posiluje různými formami věrnostních programů.

GE Money Bank nabízí druhý největší věrnostní program spojený s platebními kartami v ČR s pestrou sítí partnerských obchodů. Program bene+ je navíc jediný na českém trhu, který vrací zákazníkům přímo hotovost za každý nákup - tj. i mimo síť partnerů, a to bez podmínek a měsíčních stropů," dodal Josef Jehlík.

Vyhlášení konečných výsledků spolu proběhne na tiskové konferenci dne 23. března 2011 v 10h v hotelu Ambassador (Salonku Bridge) v Praze. Záštitu nad oceněním GE Money Bank Obchodník roku 2010 převzali premiér Petr Nečas a ministr průmyslu a obchodu Martin Kocourek.

Více informací na www.obchodnik-roku.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE