INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Klienti Pojišťovny České spořitelny mění on-line nejčastěji kontaktní údaje a obmyšlené osoby. Nechávají si také zasílat výroční rekapitulace nebo potvrzení o zaplaceném pojistném pro daňové účely a sledují průběh likvidace své pojistné události. Pro správu smluv životního pojištění využilo internetové bankovnictví SERVIS 24 od České spořitelny již 90 000 klientů.

„Téměř rok umožňujeme našim klientům správu pojistných smluv on-line a počet zájemců o tuto službu stále stoupá," řekla Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje Pojišťovny České spořitelny. „Pozitivně je vnímána především možnost měnit parametry smlouvy, jako jsou kontaktní údaje klientů, obmyšlené osoby či rozložení pojistného do fondů, tedy takové, které nemají dopad na výši pojistného. Klient nemusí kvůli těmto jednoduchým změnám navštěvovat pobočku či poradce, což je obrovská úspora času. Své pojistné smlouvy přes SERVIS 24 již změnilo více jak 3 000 klientů."

Klienti nejčastěji využívají možnost změnit kontaktní údaje (v 68 procentech) a obmyšlené osoby (ve 25 procentech). Oblíbené je také přijímání E-dokumentů, elektronicky zasílá pojišťovna výroční rekapitulace k pojistné smlouvě, potvrzení o zaplaceném pojistném pro daňové odpočty, potvrzení o přijetí hlášení pojistné události, připomenutí či upomínky platby pojistného a oznámení o změně způsobu placení E-fakturou – elektronickou obdobou složenky.

On-line náhledu na smlouvu využilo 90 000 klientů. Vidí v něm například údaje o pojištěných rizicích, aktuální kapitálovou hodnotu, maximální možný výběr z kapitálové hodnoty, informace o pojistném plnění v případě pojistné události, částku nutnou k doplacení pro maximální daňové zvýhodnění nebo detailní informace o platbách pojistného. Dále informace o pojistníkovi, pojištěných a obmyšlených osobách.

Přes SERVIS 24 České spořitelny lze měnit tyto parametry:

• kontaktní údaje,

• obmyšlené osoby,

• rozložení pojistného do fondů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3