INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoPořídit si kvalitní a módní šatník není levnou záležitostí. Přesto mnohé možná překvapí, kolik peněz mají ve svém oblečení uloženo. Téměř každý pátý Čech (17 %) má doma v šatníku oblečení a doplňky za více než 100 tisíc korun. I přesto 59 % respondentů v anketě DIRECT Pojišťovny uvedlo, že hodnotu svého šatníku při stanovení výše pojištění domácnosti nezohledňovali.

„Ani v Česku už v posledních letech není problém pořídit drahou značkovou módu. Stále více Čechů si také už nějaký ten dražší kousek do svého šatníku pořídilo. Proto není divu, že pokud se zkusíme zamyslet nad hodnotou našeho oblečení, bot, kabelek a dalších doplňků, budeme v nejednom případě překvapeni. Že si však hodnotu svého šatníku stále mnoho lidí neuvědomuje, dokazují i výsledky ankety DIRECT Pojišťovny, ve které pouze 41 % respondentů uvedlo, že šatník zahrnulo do hodnoty svého pojištění domácnosti," řekla Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Do svého šatníku, tedy oblečení, bot, tašek, kabelek a dalších doplňků, investuje mnoho Čechů desetitisíce korun. Jen 12 % dotázaných v anketě uvedlo hodnotu šatníku nižší než 20 tisíc korun. Nejčastěji uváděná hodnota (u 30 % respondentů) byla 20 až 50 tisíc korun, další čtvrtina lidí však vlastní šatník, jehož hodnota se pohybuje od 50 do 100 tisíc korun. 17 % dotázaných svůj šatník ocenilo dokonce na více než 100 000 Kč. 16 % respondentů nedovedlo jeho hodnotu určit.

Téměř polovina (49 %) dotázaných navíc ani neví, že jejich pojištění domácnosti kryje i cenu jejich oblečení a ostatních módních doplňků například v případě krádeže nebo také pokud dojde ke zničení z důvodu požáru, povodně nebo živelné události.

Když se pak podíváme na to, jaké položky lidé zohledňují při stanovení výše pojištění domácnosti, hodnotu svého oblečení a doplňků v něm zahrnulo pouze 41 % dotázaných. Nejčastěji přitom lidé do pojištění započítávají hodnotu elektroniky a audiovizuální techniky (52 %) a domácích spotřebičů (47 %). Dále je to nábytek (43 %), šperky (41 %), výpočetní technika (35 %), umělecká díla (23 %) a sportovní vybavení (jen 17 %).

Na všechny tyto položky včetně všech součástí šatníku se vztahuje pojištění domácnosti od DIRECT Pojišťovny. Kromě vybavení bytu či domu chrání i sportovní či jiné vybavení, které se nachází v nebytových prostorách, např. ve sklepě nebo komoře. Všichni noví klienti DIRECT Pojišťovny získají na pojištění domácnosti 20% slevu a bezplatně také pojištění zahrady a asistenční služby.

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. V říjnu 2011 zvítězila DIRECT Pojišťovna se svými webovými stránkami v soutěži WebTop100, v kategorii Finance, a potvrdila tak přední postavení na internetovém trhu s pojištěním. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Společnost RSA, jež na trhu působí již bezmála 300 let, je jednou z vedoucích multinárodních pojišťovacích skupin obchodovatelných na burze. Má silné zastoupení ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii a na Středním východě, v Latinské Americe a ve střední a východní Evropě, přičemž tak může působit ve více než 140 zemích. Pojišťovací skupina RSA je společnost se zhruba 23 000 zaměstnanci, která se zaměřuje na všeobecné pojištění. V roce 2011 jí upsaná pojištění dosahovala výše 8,1 miliardy liber.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3