INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
GE Money Bank vydala během února více než 6 000 kreditních karet. Od 13. září 2010, kdy banka karty představila klientům, bylo do konce února vydáno již téměř 24 000 karet z produktové řady MoneyCard. Největší zájem mají klienti o kartu MoneyCard Plus (více než 14 tisíc karet), která nabízí držitelům výhody věrnostního programu bene+. Portfolio kreditních karet GE Money Bank tvoří karty MoneyCard Gratis, MoneyCard Plus, MoneyCard Gold.

„Kreditní karty jsou jedním z finančních produktů, který má v České republice největší růstový potenciál. GE Money Bank má v portfoliu v současnosti již více než 250 000 kreditních karet," řekla Jarmila Kowolowská, manažerka kreditních karet GE Money Bank. „Obliba kreditních karet roste díky tomu, že si Češi zvykli používat karty v rámci svých každodenních nákupů. Klienti také slyší na slevy a další výhody, které jim přináší věrnostní programy na kreditních kartách," dodala Jarmila Kowolowská.

Největší zájem mají klienti GE Money Bank o kreditní kartu MoneyCard Plus, která nabízí odměny v rámci věrnostního programu bene+. Z nákupů realizovaných u partnerů programu bene+ se držiteli vrací na účet až 10 % z ceny zboží, u všech ostatních nákupů je to 1 %. Věrnostní program bene+ je jediný na českém trhu, který vrací na účet zákazníka hotové peníze. Přibližně 10 % klientů pak volí luxus a nadstandardní benefity, které jim přináší kreditní karta MoneyCard Gold.

• MoneyCard Gratis

Karta je určena především klientům, kteří nechtějí za kartu platit žádné poplatky., ale chtějí mít levnou a dostupnou rezervu pro překlenutí období, kdy se jim nedostává vlastních peněz. Používání kreditní karty Gratis je proto zdarma a bezúročné období je až 50 dní.

• MoneyCard Plus

MoneyCard Plus ocení zejména klienti, kteří často kreditní kartu používají při placení svých nákupů. MoneyCard Plus nabízí až 3 dodatkové karty a členství ve věrnostním programu bene+, tedy možnost získat bonusy až 10 % z ceny zboží v síti partnerů bene+ (www.beneplus.cz).

• MoneyCard Gold

Držitel této karty platí kartou všude, kde je to možné, je ochotný si za kartu připlatit, ale očekává kvalitní služby, produkty a nadstandardní péči. MoneyCard Gold tedy nabízí asistenční služby v ceně, věrnostní program gold bene+ (www.beneplus.cz) s bonusy až 20 % u partnerů programu, automatické členství MasterCard ELITE klubu. Kreditní limit karty MoneyCard Gold je nastaven na 40 až 300 tisíc korun.

Více informací o kreditních kartách MoneyCard lze nalézt na internetových stránkách www.gemoney.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3