INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
ČSOB sází na osvědčený sektor a nabízí zajištěný fond Optimum Fund ČSOB Potravin a nápojů 1. Společným znakem firem zastoupených v portfoliu fondu je jejich velikost, globální působnost na světových trzích a fakt, že odhady poptávky po jejich produktech jsou více než optimistické. Fond Potravin a nápojů nabízí jedinečnou možnost, jak profitovat na zisku společností jako je Nestlé, Kraft Foods, Kellog´s, Coca-Cola, Anheuser-Busch Inbev nebo Heineken.

„V současné nestabilní době, která se vyznačuje kolísavostí akciových trhů, mají investoři zájem především o investice do společností, které jsou méně vystaveny působení hospodářského cyklu. Zajímají se o firmy, které mají slibnou prognózu budoucího vývoje a nabízejí rozumné a stabilní dividendy. A právě takové firmy se nachází ve fondu Potravin a nápojů," řekl Jan Barta, člen představenstva ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost a dodal: „Tyto společnosti mají velmi dobré hospodářské výsledky. I díky tomu je nově nabízený fond ideálním základem klientova portfolia."

Že se tomuto odvětví skutečně daří, dokládá porovnání s hlavním ukazatelem vývoje trhu akcií největších amerických firem – indexu S&P 500. „Za posledních 10 let přinesly investice do amerických firem odvětví potravin a nápojů mnohem vyšší výnos, než jaký vykázaly akcie indexu S&P 500. Přitom kolísavost akcií potravinářských a nápojových firem je mnohem nižší. Společnosti za dekádu zdvojnásobily svoji hodnotu, takřka v podobné výši byl navíc investor odměněn ve formě průběžně vyplácených dividend. Ukazuje se, že ačkoli krize v mnoha odvětvích stále pokračuje, výrobci nápojů a potravin se z ní již dávno otřepali. Jejich akcie pak rostou i díky nízkým úrokovým sazbám," uvedl Aleš Prandstetter, hlavní stratég ČSOB Asset Management, a.s., investiční společnost.

Klienti ČSOB, kteří mají o nákup fondu Potravin a nápojů zájem, mohou začít s minimální investicí 5 tisíc korun. Délka investice je stanovena na dobu trvání fondu, tedy na 5,5 roku.

Hodnota investice a příjem z ní mohou v čase kolísat. Vyplacená částka muže být v případě výběru před koncem doby trvání fondu vyšší nebo nižší než původně investovaná. Zajištění hodnoty vložené investice a výnosu se váže ke dni splatnosti (den odkoupení podílů od investorů) fondu s tím, že pokud nedojde ke splnění závazků protistran a vydavatelů (emitentů) dluhopisů držených v portfoliu fondu, vyplacená částka může být nižší než hodnota vložené investice.

Podrobné informace o zajištěných fondech včetně podstaty jejich zajištění naleznete na stránkách www.csob.cz, případně u svého bankéře.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3