INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Kvarteto herců (Suchánek, Genzer, Sokol, Chmela), kteří svými improvizovanými skeči baví diváky populární TV show, se stalo aktéry nové kampaně s názvem Penzička. Vtipnými dialogy a s nadsázkou začínají dnes veřejnosti vysvětlovat nutnost mít vlastní spoření na penzi. Kampaň pro Penzijní fond České pojišťovny nese claim: „Penzička – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat".

„Chceme lidem vtipnou formou vysvětlit, že na stáří je potřeba myslet předem. V nadsázce jsme poukázali na to, jak může člověk za pár let dopadnout, pokud si už dnes nebude spořit na důchod," vysvětlil Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny.

Penzijní fond České pojišťovny vsadil na popularitu televizního pořadu Partička založeného na vtipných improvizačních vystoupeních. Angažoval jeho hlavní protagonisty a vznikl tak koncept, jehož stěžejní myšlenkou je právě motiv improvizace: „Penzička" – Abyste ve stáří nemuseli improvizovat. Čtveřice herců pro potřeby kampaně byla „postaršena" do důchodového věku. „Právě v této fiktivní TV show musejí naši zestárlí komici v budoucnosti stále hrát, aby si vydělali na svůj důchod. A my jsme je při tom natočili...," odhaluje Libor Pergl.

Kampaň, jak se na stará kolena vyhnout tomu, abyste nemuseli improvizovat s nízkým státním důchodem, je dílem agentury Havas Worldwide Prague. Režijně se kampaně ujal Jakub Kohák, vizuály nafotil Tomáš Třeštík.

„Záměrně jsme kampani dali mírně provokativní formu, protože se jedná o téma, které by nikoho nemělo nechat chladným a netečným. Zatímco dosud se debata o penzijní reformě vedla spíš v akademickém duchu, Penzička zpracovává téma v rovině konkrétních osobních příběhů," dodal Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague.

Hlavním komunikačním kanálem kampaně budou TV spoty nasazené na stanicích Novy, Primy a na TV Barrandov. Podpoří je venkovní reklama a tištěná inzerce. V prostředí internetu kampaň počítá s on-line bannery, v průběhu podzimu s mikrowebem penzicka.cz, s Facebookem a YouTube. Koncept podpoří i prodej, obchodníci získají letáky, plakáty a další propagační předměty. Spojovacím článkem celé kampaně je motiv houpacího křesílka a logo PENZIČKA.CZ

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3