INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
V těchto dnech zahajuje UNIQA provoz svého nového informačního portálu pro klienty nazvaný „myUNIQA". Ten je obdobou již plně etablovaného on-line bankovnictví a umožní jim pohotový náhled na pojistné smlouvy, jednoduché zadání změn bez nutnosti navštívit pobočku nebo zaslání sdělení pojišťovně. Portál myUNIQA přispěje k většímu komfortu zákazníků, kteří od nynějška mohou operativně získat aktuální údaje o svých pojištěních, popřípadě měnit některé jejich parametry, a to přímo z pohodlí svého domova 24 hodin denně.

Přístup do systému je možný buď z webové stránky pojišťovny www.uniqa.cz nebo ze speciální adresy www.myuniqa.cz. Portál komunikuje s klientem česky, anglicky nebo německy. K zabezpečení oprávněného přístupu je třeba se nejprve registrovat pomocí klíčových údajů. Po úspěšném přihlášení obdrží klient heslo do myUNIQA doporučeným dopisem.

Po vstupu do portálu myUNIQA má zákazník k dispozici čtyři hlavní záložky:

1. Smlouvy – pohled na veškeré aktivní i ukončené pojistné smlouvy, včetně hlavních údajů o nich (počátek a konec pojištění, pojistné, způsob placení). V této sekci může provést klient například změnu způsobu plateb pojistného, změnit některé parametry pojištěného vozidla, požádat o zelenou kartu, apod. Pro klienty životního pojištění slouží možnost výpočtu odkupného nebo zobrazení aktuální hodnoty podílových jednotek z investičního pojištění.

2. Q-Partner – záložka je věnována aktuálnímu stavu věrnostního konta klienta. Lze si zkontrolovat status účtu a tudíž nárok na výhody vyplývající z tohoto programu.

3. Moje data – sekce osobních údajů klienta: jméno, adresa, telefon, e-mail. Zde lze rovněž možné provést změnu hesla.

4. Kontakty - záložka určená k přímé komunikaci s UNIQA pojišťovnou. Klient může zaslat sdělení segmentované podle účelu, včetně odeslání přílohy. Současně si zákazník zvolí, jakou formu odpovědi vyžaduje (telefonicky, e-mailem, poštou).

Portál myUNIQA je otevřený a v budoucnu bude průběžně doplňován o další funkce, například detailnější informace k aktivním smlouvám či možnost vytištění potvrzení pro finanční úřad, apod.

O společnosti UNIQA

UNIQA pojišťovna vyvíjí své aktivity na českém pojistném trhu již osmnáct let. Jako univerzální pojišťovna nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty. Podle objemu pojistného figuruje v desítce nejsilnějších pojišťoven v ČR.

UNIQA pojišťovna je součástí rakouské skupiny UNIQA Group s pětinovým podílem na rakouském pojistném trhu. UNIQA se etablovala již na trzích 21 zemí Evropy. Disponuje opakovaně potvrzeným ratingem A od agentury Standard & Poor´s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE