INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem


V lednu a  únoru proběhla již tradiční sbírka pro Domov Sue Ryder, do které se zapojili zaměstnanci z centrály ČSOB v Radlicích a z Roztyl. V celkovém pořadí se jedná již o sedmou sbírku a její hodnota byla vyčíslena na 57 860 Kč.

„Z letošní první sbírky pro Domov Sue Ryder máme velikou radost, poprvé se do ní kromě centrály zapojili také zaměstnanci ČSOB z budovy na Roztylech. Sbírka byla vyčíslena na doposud nejvyšší částku, kterou jsme vybrali. Kromě již tradičních darů, jako je oblečení, knížky, hračky, keramika, sklo, módní a bytové doplňky, byl darován i LCD monitor, který však nebyl předán k prodeji v jednom z pěti dobročinných obchodů Domova Sue Ryder jako ostatní darované věci, ale bude využit přímo v samotném Domově,“ řekla Pavlína Folovská, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.
Do sbírky se mimo zaměstnanců ČSOB zapojili také zaměstnanci ČSOB Asset Managementu, ČSOB Investiční společnosti, ČSOB Penzijních fondů, Hypoteční banky a KBC ICT Services.

Domov Sue Ryder
Domov Sue Ryder je nevládní nezisková organizace, která poskytuje péči seniorům, kteří v důsledku chronické choroby, postižení nebo úrazu potřebují pomoc druhé osoby. Péče respektuje jedinečnost každého klienta a napomáhá ke kvalitně prožitému závěru života. Jako nezisková organizace Domov Sue Ryder, o.p.s., dlouhodobě čelí nejistotě v oblasti financování svých základních činností. Finance na provoz jsou zajišťovány vícezdrojovým systémem. Klienti si na péči přispívají sami. Rozdíl mezi jejich platbou a skutečnými náklady je hrazen z dotací, grantů a částečně také z komerčních aktivit Domova Sue Ryder. K nim patří provoz restaurace, pronájem veřejných prostor Domova a provozování sítě obchodů nazvaných „Dobré věci“.  
O skupině ČSOB
Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Skupina ČSOB je součástí mezinárodní bankopojišťovací Skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a v regionu střední a východní Evropy. Kombinujíc sílu svých značek ČSOB (pro bankovnictví, pojištění, správu aktiv, penzijní fondy, leasing a factoring), Poštovní spořitelna (bankovnictví v síti pošt), Hypoteční banka (hypotéky) a ČMSS (financování bydlení), zaujímá Skupina ČSOB silné pozice ve všech segmentech českého finančního trhu. Skupina ČSOB staví na pevném a dlouhodobém partnerství s každým klientem, ať už v oblasti osobních a rodinných financí, ve financování malých a středních firem nebo v korporátním financování. Skupina ČSOB pečlivě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv produkty, ale nejvhodnější řešení.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3