INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

Vítězové ankety Zlatý Měšec 2011 - Nejlepší finanční instituce jsou již známi. Široká veřejnost udělila desítky tisíc známek, aby vybrala ty nejoblíbenější finanční domy a ohodnotila jejich služby. Celková situace na trhu není špatná - souhrnná průměrná známka je 2,19.

Již posedmé uspořádal finanční server Měšec.cz čtenářskou anketu Zlatý Měšec - Nejlepší finanční instituce (http://zlaty.mesec.cz). V období od 23. listopadu 2010 do 23. ledna 2011 mohla veřejnost hodnotit finanční instituce v pěti kategoriích. U každého subjektu bylo možné oznámkovat různá kritéria, jako je nabídka produktů a služeb, jejich kvalita a cena, či klientský servis, a zároveň vložit slovní komentář. O vítězství rozhodla průměrná známka za všechna hodnocená kritéria.

Přehled výsledků, včetně průměrných známek, naleznete na stránkách ankety. Na stejném místě je zároveň k dispozici podrobná unikátní analýza serveru Měšec.cz, jejímž smyslem je zmapovat aktuální situaci na českém finančním trhu na základě výsledků ankety. „V analýze naleznete například informace, které finanční domy se těší mezi veřejností největší oblibě a proč, nebo naopak, na jaké finanční instituce a jejich služby si klienti nejvíce stěžují. Věříme, že to bude přínosným vodítkem pro veřejnost i dobrou zpětnou vazbou pro finanční instituce,“ komentuje šéfredaktor serveru Měšec.cz Dalibor Z. Chvátal. Podrobnosti k anketě Zlatý Měšec 2011, včetně fotografií z předávání cen vítězům, naleznete také v dnešním článku serveru Měšec.cz.

Letošní ročník ankety potvrdil, že dlouhodobě u klientů vede Fio banka (1. místa v kategoriích Banky a družstevní záložny a Obchodníci s cennými papíry) a skupina Allianz (1. místa v kategoriích Pojišťovny a Penzijní fondy). Dobré jméno si již několikátým rokem drží také Raiffeisen - Leasing (1. místo v kategorii Úvěrové společnosti), Raiffeisenbank (2. místa v kategoriích Banky a družstevní záložny a Obchodníci s cennými papíry), ŠkoFIN (2. místo v kategorii Úvěrové společnosti), či mBank (3. místo v kategorii Banky a družstevní záložny).

Skokany roku se stalo hned několik společností. V kategorii Pojišťovny to jsou UNIQA pojišťovna (2. místo) a Česká podnikatelská pojišťovna (3. místo), mezi úvěrovými společnostmi se prosadil ČSOB Leasing (3. místo). V kategorii Penzijní fondy zazářil AEGON Penzijní fond (2. místo) a u Obchodníků s cennými papíry se prosadila Československá obchodní banka (3. místo).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3