INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Počet nákupů kreditními kartami GE Money Bank v obchodech vzrostl v prvním čtvrtletí ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o 70 %. Lidé si zvykají platit jimi i za běžné nákupy, například každý druhý je užívá pro platby v supermarketu. Více než polovina lidí se při platbě kreditní kartou vejde do 500 korun. Průzkum GE Money Bank ukázal, že dvě třetiny lidí si koupí něco jen tak pro radost alespoň jednou měsíčně. Nejčastěji se odměňujeme koupí něčeho na zub, 59 % žen dá přednost oblečení, muži preferují vybavení na hobby. Ke spontánnímu nákupu nás obvykle přiměje výhodná cena, každého třetího také chuť nebo potřeba se odměnit.

„Rostoucí zájem o kreditní karty potvrzuje i 43 000 sjednaných kreditních karet MoneyCard, které jsme začali nabízet v září 2010. Celkově má GE Money Bank v portfoliu přes 250 tisíc kreditních karet," řekla Jarmila Kowolowská, ředitelka kreditních karet GE Money Bank. „Mimo narůstající počet kreditních karet svědčí o jejich častějším používání také průměrný měsíční počet nákupů na jednu kartu. Ten se za poslední rok zvýšil o 78 procent. Zájemcům o kreditní kartu ji nyní až do konce srpna nabízíme s 0% úrokem na 3 měsíce na nákupy a bez poplatku na 12 měsíců. Při platbách kreditní kartou s věrnostním programem bene+ navíc získají klienti za své nákupy část peněz zpět na svůj účet. Nákupy jsou díky tomu ještě výhodnější," dodala Jarmila Kowolowská.

„Benefity, které jsou ke kreditním kartám často navázány, tvoří z těchto karet zákaznicky atraktivní produkt. S kreditní kartou se mohou jejich držitelé nejen zapojit do daného věrnostního programu, získávat slevy u obchodníků, ale také využívat možnosti získání určitého procenta z nákupu zpět na svůj bankovní účet či dalších doplňkových služeb. Podle našeho průzkumu je pro spotřebitele nejzajímavější na platbách s kreditními kartami právě získání určitého procenta z nákupu zpět na účet," řekla Tereza Janková, marketingová manažerka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Nejčastěji, téměř ve třetině (30 %) případů, platí lidé kreditními kartami GE Money Bank drobné nákupy do 250 Kč. Další čtvrtina je užívá při platbách v rozmezí 250 až 500 korun. Z peněženky vytahuje kreditní kartu každý druhý v supermarketu a 17 % lidí jimi platí na benzínce. Mezi další místa, kde kartu nejvíce používáme, patří drogerie a lékárny, prodejny s oblečením, elektronikou nebo sportovním vybavením. Nechybí ani obchody s nábytkem či platby kreditkou v restauracích.

Typologie uživatelů kreditních karet GE Money Bank ukazuje, že typický uživatel kreditní karty je nejčastěji muž či žena ve věku 46 let se středoškolským vzděláním, v zaměstnaneckém poměru, s průměrným čistým příjmem 15 000 Kč. Kreditní kartu zákazníci využívají i k platbám za drobné nákupy, stává se standardní součástí peněženek běžné populace.

Udělat si radost aspoň jednou za měsíc

Jak vyplynulo z průzkumu GE Money Bank na reprezentativním vzorku české populace*, dvě třetiny Čechů si dělají spontánním nákupem radost alespoň jednou měsíčně. Spíše mu podléhají ženy, nicméně nejčastěji si takto něco koupí mladí do 29 let. Čtyři z pěti přiznávají, že náhlému pokušení neodolají jednou za měsíc a každý třetí dokonce jednou týdně. „Celkově vedou potraviny, následuje oblečení, kosmetika a produkty pro zdraví," srovnala průzkum s daty GE Money Bank Jarmila Kowolowská.

Výhodnější nákupy s kreditními kartami GE Money Bank

Více než polovina lidí podle průzkumu neodolá výhodné ceně zboží nebo slevám, když si něco kupuje neplánovaně jen tak pro radost. Právě k takovým nákupům se hodí kreditní karty GE Money Bank s věrnostním programem bene+. Ten nabízí kreditní karty MoneyCard, představené na podzim loňského roku. Od jejich zavedení se zvýšil počet používaných kreditních karet s programem bene+ o 67 %.

Věrnostní program bene+, který klientům vrací až 10 % z transakcí u partnerů programu zpět na účet, je součástí například karet MoneyCard Plus. Držitelé kreditních karet MoneyCard Gold mohou navíc získat zpět až 20 % z nákupu u partnerů programu gold bene+. Příslušná částka z hodnoty všech nákupů provedených u partnerů věrnostních programů je připsána klientům na konci každého měsíce. Kreditní karty MoneyCard mohou získat zájemci nyní až do konce srpna na 12 měsíců bez poplatku a s 0% úrokem na platby kartou v obchodech po dobu tří měsíců od podpisu smlouvy.

* Průzkum pro GE Money Bank zpracovala společnost TNS AISA

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3