INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Před každou zahraniční cestou se pojistí jen méně než polovina lidí (45 %), jak vyplynulo z ankety DIRECT Pojišťovny. Každý desátý se dokonce nepojišťuje vůbec a riskuje tak vysoké náklady na ošetření v cizině. Častěji takto hazardují muži, téměř každý šestý spoléhá na to, že se mu nic nestane. Přitom sjednat si cestovní pojištění je dnes otázkou několika minut, u DIRECT Pojišťovny si ho zájemci vyřídí jednoduše on-line nebo po telefonu, a to včetně asistenčních služeb v základní ceně.

„Před cestami do zahraničí jsou překvapivě zodpovědnější mladí do 29 let, kteří se ve více než polovině případů pojišťují vždy. Častěji se také pojišťují ženy," komentoval výsledky ankety Radim Kavka, produktový manažer DIRECT Pojišťovny. „Přestože se dovolená v cizině lidem bez pojištění může v případě nepříznivých událostí hodně prodražit, stále se mnoho lidí spoléhá na štěstí. Pojištění si ovšem mohou zájemci sjednat u DIRECT Pojišťovny on-line nebo po telefonu do pěti minut," dodal Radim Kavka.

Z ankety DIRECT Pojišťovny před sezonou letních dovolených vyplynulo, že lidé otázku pojištění řeší často podle destinace nebo délky pobytu, na kterou se chystají vyjet. Pětina lidí se pojistí pouze na cesty trvající déle než týden a na krátkodobý výjezd, například na prodloužený víkend k sousedům, by se nepojistila. Přestože si za zdravotní péči v zemích Evropské unie musí pacient mnohdy připlácet nemalé částky, každý desátý se na cesty po Evropě nepojišťuje. K riskujícím se dá přičíst i 14 % lidí, kteří se pojišťují, až když jedou do exotických zemí. Další desetina se zcela spoléhá na své štěstí. Na kratší cestu do evropské země by se tak celkem 55 % lidí vůbec nepojistilo.

Dobrou zprávou z ankety je, že lidé, kteří si cestovní pojištění sjednávají, nečekají v třetině případů na poslední chvíli a vyřizují si ho většinou týden až dva před odjezdem do zahraničí. Ženy jsou ještě pohotovější, každá třetí si jej zařídí hned v den zakoupení dopravy nebo ubytování v cizině. Na poslední chvíli si nechává pojištění jeden z deseti (12 %) a dohání jeho zařizování dva dny před odjezdem nebo dokonce až v den odjezdu. Anketa DIRECT Pojišťovny dále potvrdila, že více než třetina (36 %) lidí je při sjednávání pojištění na zahraniční cestu věrná pojišťovně, u které má již jiný produkt. Každý desátý pak zůstává jen u základního cestovního pojištění sjednaného k platební kartě.

(tz)

Bezpečné cestování s DIRECT Pojišťovnou

Kromě rychlosti sjednání cestovního pojištění u DIRECT Pojišťovny ocení aktivní turisté v případě problémů asistenční služby, které jsou jeho standardní součástí. Jistotu mají klienti také díky bezplatnému prodloužení pojištění léčebných výloh, když se z důvodu zásahu vyšší moci vrátí ze své cesty později, než plánovali. Náklady na léčebné výlohy v zahraničí hradí DIRECT Pojišťovna až do 3 000 000 Kč a součástí pojištění je také úhrada nákladů na případnou záchrannou pátrací činnost horské služby a ostatních záchranných sborů.

Po dobu cesty mají zákazníci DIRECT Pojišťovny jistotu i se zabezpečením domova, protože k pojištění získají službu Cestování bez obav, která jim kryje spoluúčast při pojistné události v rámci jiného pojištění majetku či vozidla. Kompletní nabídku cestovního pojištění DIRECT Pojišťovny včetně slev pro stávající klienty, rodiny či skupiny, najdou zájemci na www.direct.cz/cestovni-pojisteni.

Určitě víte, že zdravotní komplikace nebo úrazy v zahraničí stojí hodně peněz. Na jaké cesty si zařizujete cestovní pojištění?

Anketa DIRECT Pojišťovny proběhla v pražských ulicích letos ke konci května na vzorku 400 respondentů.

***

Pro další informace kontaktujte:

Kateřina Krásová, tisková mluvčí, tel.: 225 290 229, 724 660 617, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Milan Kříž, Ogilvy PR, tel.: 221 998 237, 602 266 316, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Aleš Kosina, Ogilvy PR, tel.: 221 998 258, 724 442 909, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Historie RSA sahá až do roku 1710, kdy byla ve Velké Británii založena společnost Sun Fire Office,

která je považována za jednu z nejstarších pojišťoven na světě a nyní je nedílnou součástí RSA Group. Letos RSA slaví 300. výročí vzniku. Třísetletá tradice v pojišťovnictví činí z RSA jednu z nejstarších a nejvýznamnějších mezinárodních pojišťovacích skupin. Má 23 000 zaměstnanců a více než 20 milionů zákazníků po celém světě. Své produkty a služby nabízí ve více než 130 zemích světa, např. ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii, na Středním východě, v Latinské Americe a ve střední a východní Evropě. V rámci svých celosvětových aktivit je skupina RSA velmi aktivní i na poli společenské odpovědnosti, charity a ochrany životního prostředí.

Na konci roku 2009 uzavřela RSA tříleté partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (World Wildlife Fund).

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3