INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

mBank prostřednictvím nové on-line služby „Centrum žádostí“ přibližuje, jak by měly vypadat bankovní služby budoucnosti. Její klienty tak už nečeká cesta na pobočky banky. Nově si oficiální žádosti, potvrzení či bankovní reference vyřídí přímo přes své internetové bankovnictví, a to kdykoli a odkudkoli. Doručení originálů dokumentů prostřednictvím pošty je bezplatné.

mBank se zapojuje do digitalizace společnosti a rozšiřuje své služby, kterými usnadňuje život svým klientům. Ti mají nyní možnost požádat banku o desítky bankovních dokumentů elektronicky. Jde přitom o doklady, které mohou potřebovat při řešení svých pracovních nebo osobních záležitostí. Příkladem může být potvrzení o splacení půjčky, potvrzení o vlastnictví úvěrového produktu nebo bankovní reference. Nové on-line řešení výrazně zkracuje čas a současně zvyšuje komfort při získání těchto potvrzení.

"Česká republika poslední roky žije zavedením elektronických formulářů, žádostí a potvrzení. Jako lídr mezi internetovými bankami jsme se rozhodli, že digitalizujeme způsob vydávání potvrzení, které klienti běžně potřebují. Nově nikam nemusí cestovat a mBank přijde za nimi až domů prostřednictvím internetu. Počet potvrzení a dokumentů plánujeme dále rozšiřovat a přidáme i další možnosti změny parametrů v případě jednotlivých produktů," říká projektová manažerka mBank Magdalena Makuch.

Před objednáním potvrzení si klient může zkontrolovat jeho podobu na vzorových dokumentech, které se nacházejí na stránce. Fyzické doručení je pak možné přes poštu, kurýra nebo si ho klient může vyzvednout na obchodním místě mBank, díky čemuž ho klient může mít již následující pracovní den. O stavu zpracování žádosti mBank klienta informuje prostřednictvím e-mailu, případně je možné aktuální stav vyřízení zkontrolovat přímo v internetovém bankovnictví.

Detailní seznam služeb Centra žádostí se nachází na adrese:

http://www.mbank.cz/osobni/sluzby/

 

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3