INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Equa bank nově umožňuje obchodníkům přijímat platební karty v kamenných i internetových obchodech. Firemním klientům a podnikatelům tak kromě podnikatelského účtu, který je veden zdarma, nabízí i platební terminály či implementaci platební brány, přijímání bezkontaktních karet či karet vydaných společnostmi MasterCard a VISA, pevný nebo přenosný terminál a možnost propojení platebního terminálu s pokladním systémem podporujícím elektronickou evidencí tržeb (EET).

„Zavedení platebních terminálů a platební brány do portfolia našich služeb je reakcí na požadavky našich klientů, kteří po těchto řešeních volali. Díky tomuto kroku jim budeme schopni nabídnout kromě podnikatelského účtu, který je veden zdarma, i další služby usnadňující podnikání,“ uvedl Radek Schönfeld, ředitel produktů Equa bank.

Obchodníci budou mít neustálý přehled o všech realizovaných transakcích prostřednictvím internetového bankovnictví, na míru jim budou zpracovávány také reporty o transakcích. Svým klientům mohou nabídnout také možnost platit faktury online pomocí platební karty, případně si nastavit opakující se platby.

Firemní klienti a podnikatelé si mohou u platebních terminálů zvolit možnost před-autorizace (zablokování částky před samotným provedením transakce, telefonní nebo mailové transakce bez přítomnosti karty (MO/TO transakce), možnost zaúčtování transakce ve více měnách (CZK, EUR nebo USD), případně nastavit na jeden platební terminál až pět podnikatelských subjektů.

Tyto služby jsou určeny pouze pro klienty, kteří mají běžný účet vedený u Equa bank a vyplní kontaktní formulář na webových stránkách Equa bank. Samotný platební terminál či instalační balíček s platební branou obdrží již od dvou dnů od podpisu smlouvy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3