INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vyřídit si úřední záležitosti během běžného pracovního dne bývá někdy nadlidský výkon. AXA svým klientům rozumí. Po úpravě provozních hodin zákaznického servisu během pracovních dnů v čase od 8:00 do 18:00 zavádí nové možnosti při správě smluv prostřednictvím on-line osobního účtu na stránce www.axa.cz v sekci Moje AXA. Klienti tak mají nejen přesný přehled o svých smlouvách, ale nově také možnost měnit kontaktní nebo osobní údaje či uskutečnit přestup v rámci penzijních fondů.

Kvůli změně kontaktních údajů už klienti AXA nemusí chodit osobně na pobočku anebo je aktualizovat za pomoci pracovníka v call centru. Změny je možné realizovat už také přes internet pomocí přihlášení se do osobního účtu v části Moje AXA na stránce společnosti. K plánovaným změnám jim tak stačí zadat pouze číslo smlouvy a přidělený PIN kód, který si mohou vygenerovat sami na webové stránce (pokud na smlouvě uvedli svůj e-mail a mobilní číslo) anebo o něj požádat prostřednictvím AXA linky. Po úspěšném přihlášení mohou zrealizovat požadované úpravy.

„Našim cílem je zjednodušit komunikaci s klientem a přinést mu nové, moderní nástroje, které by mu ušetřily čas a zároveň poskytly všechny potřebné informace k jednotlivým smlouvám a pojištěním, které u nás uzavřel,“ říká Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.     

Současná generace klientů AXA stále více upřednostňuje komunikaci v on-line prostředí. AXA tyto trendy dlouhodobě sleduje, vyhodnocuje a na základě výsledků vytváří funkční multikanálový distribuční model, který požadavky klientů zohledňuje. „Je jen na klientovi, který způsob komunikace s naší pojišťovnou si vybere. Všechny distribuční kanály u nás jsou propojené a informace jsou sdílené,“ vysvětluje Karel Žyla.         

Digitalizace služeb v pojišťovnictví přináší i další výhody. Příkladem je elektronické zpracování smluv, které významně spoří náklady na tisk, ale také na archivaci dokumentů. Zapadá též do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož neoddělitelnou součástí je ochrana životního prostředí. „V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům nabízíme nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální. Umožňujeme jim komunikovat on-line prostřednictvím osobního účtu na www.axa.cz/moje-axa, kde kdykoliv získají přehled o svých smlouvách či financích, u vybraných produktů s nimi dokonce mohou aktivně zacházet a přesouvat finanční prostředky,“ dodává Karel Žyla. 

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, 520 zaměstnanců a více než 110 miliard korun aktiv pod správou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3