INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Vyřídit si úřední záležitosti během běžného pracovního dne bývá někdy nadlidský výkon. AXA svým klientům rozumí. Po úpravě provozních hodin zákaznického servisu během pracovních dnů v čase od 8:00 do 18:00 zavádí nové možnosti při správě smluv prostřednictvím on-line osobního účtu na stránce www.axa.cz v sekci Moje AXA. Klienti tak mají nejen přesný přehled o svých smlouvách, ale nově také možnost měnit kontaktní nebo osobní údaje či uskutečnit přestup v rámci penzijních fondů.

Kvůli změně kontaktních údajů už klienti AXA nemusí chodit osobně na pobočku anebo je aktualizovat za pomoci pracovníka v call centru. Změny je možné realizovat už také přes internet pomocí přihlášení se do osobního účtu v části Moje AXA na stránce společnosti. K plánovaným změnám jim tak stačí zadat pouze číslo smlouvy a přidělený PIN kód, který si mohou vygenerovat sami na webové stránce (pokud na smlouvě uvedli svůj e-mail a mobilní číslo) anebo o něj požádat prostřednictvím AXA linky. Po úspěšném přihlášení mohou zrealizovat požadované úpravy.

„Našim cílem je zjednodušit komunikaci s klientem a přinést mu nové, moderní nástroje, které by mu ušetřily čas a zároveň poskytly všechny potřebné informace k jednotlivým smlouvám a pojištěním, které u nás uzavřel,“ říká Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.     

Současná generace klientů AXA stále více upřednostňuje komunikaci v on-line prostředí. AXA tyto trendy dlouhodobě sleduje, vyhodnocuje a na základě výsledků vytváří funkční multikanálový distribuční model, který požadavky klientů zohledňuje. „Je jen na klientovi, který způsob komunikace s naší pojišťovnou si vybere. Všechny distribuční kanály u nás jsou propojené a informace jsou sdílené,“ vysvětluje Karel Žyla.         

Digitalizace služeb v pojišťovnictví přináší i další výhody. Příkladem je elektronické zpracování smluv, které významně spoří náklady na tisk, ale také na archivaci dokumentů. Zapadá též do konceptu společenské odpovědnosti AXA, jehož neoddělitelnou součástí je ochrana životního prostředí. „V rámci iniciativy Go Green and Digital AXA svým klientům nabízíme nejen možnost přechodu z papírové komunikace na digitální. Umožňujeme jim komunikovat on-line prostřednictvím osobního účtu na www.axa.cz/moje-axa, kde kdykoliv získají přehled o svých smlouvách či financích, u vybraných produktů s nimi dokonce mohou aktivně zacházet a přesouvat finanční prostředky,“ dodává Karel Žyla. 

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, 520 zaměstnanců a více než 110 miliard korun aktiv pod správou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3