INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

mBank se rozhodla odměnit všechny své zákazníky z řad podnikatelů. Stačí, když si k nově založenému či již dříve zřízenému firemnímu účtu zažádají o platební kartu MasterCard Debit Business, a při první platbě jim pak banka připíše na účet 300 Kč. Dalších 2 500 Kč mohou získat každý měsíc za pravidelné platby kartou. Z každé transakce uskutečněné od začátku akce až do 30. června 2017 jim banka vrátí na účet 1 %, a to až do výše 2 500 Kč za měsíc. Celkem tak každý podnikatel může získat až 20 300 Kč.

mBank je i nadále věrná své pozici inovátora přinášejícího neobvyklá řešení, a to se týká nejen bezplatných účtů, ale také platebních karet. V nejnovější akci dává podnikatelům s firemními účty možnost získat až 20 300 Kč jen za používání debetní platební karty.

„V závěru roku jsme se rozhodli podpořit rychle rostoucí segment podnikatelských účtů. Proto každému, kdo si nově založí mKonto Business s debetní platební kartou MasterCard Debit Business nebo si k již založenému účtu o tuto kartu požádá, připíšeme na účet za první platbu 300 Kč. V průběhu období až do konce června roku 2017 pak vrátíme podnikatelům měsíčně 1 % z každé realizované bezhotovostní platby touto kartou, a to až do výše 2 500 Kč,“ uvedl Roman Kopecký, manažer produktů pro podnikatele mBank pro Českou a Slovenskou republiku.

Vydání i vedení platební karty MasterCard Debit Business je v mBank zdarma, pokud s ní podnikatel zaplatí měsíčně alespoň 1 500 Kč. Během prvních tří měsíců je její vedení zcela zdarma bez speciálních podmínek.

Za výběry z bankomatu ve výši 1 500 Kč a více mBank také neúčtuje žádné poplatky, a to ani doma, ani v zahraničí. Samozřejmostí je i možnost okamžitého blokování karty zdarma, například při ztrátě či krádeži, nebo bezplatné nastavení autorizačních limitů přes mobilní aplikaci či internetové bankovnictví.

Platební karta MasterCard Debit Business pro podnikatele je též automaticky zařazená do slevového programu MasterCard Business Selection a MasterCard Priceless Specials.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a díky tomu, že se pro ni rozhodlo již více než 600 000 klientů, je 5. největší bankou v ČR. V prosinci 2014 mBank přinesla inovativní mobilní aplikaci vytvořenou podle reálných potřeb klientů, která v nezávislém testu expertního serveru Tyinternety.cz obsadila zlatou příčku, a to především díky své rychlosti a uživatelské přívětivosti. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3