INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem

38První nízkonákladová banka u nás, mBank, tento měsíc slaví kulatých 10 let od spuštění svých služeb v České republice. V roce 2007 nastartovala doslova bankovní revoluci prostřednictvím dvou principů.

Bylo to bankování bez zbytečných poplatků a etablování samoobslužných kanálů v bankovnictví, jako jsou internet a mobilní telefon. 14. listopadu 2017 proto spustí provoz své nové mobilní aplikace 3.0 se zbrusu novými funkcemi.
„Již celých 10 let budujeme moderní banku se samoobslužnými službami. Od té doby máme řadu následovatelů a jsme rádi, že sektor nízkonákladového bankovnictví již v Česku oslovil miliony klientů,“ říká Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a doplňuje: „Naše vize do budoucna je jasná: Lidé budou stále více spravovat své finance z mobilu a my naše narozeniny proto oslavíme novou mobilní aplikací založenou na maximální jednoduchosti, bezpečnosti a minimalistickém designu“.

Vize budoucnosti bankovnictví je stvrzena několika trendy, které potvrdil aktuální výzkum mBank:
• Budoucnosti mobilního bankovnictví věří více klientů než v roce 2014. Každý třetí je dokonce přesvědčen, že v budoucnu mobilní bankovnictví nahradí internetové bankovnictví.
• Podíl uživatelů mobilního bankovnictví vzrostl za uplynulé 3 roky napříč všemi segmenty a dosahuje nyní 52 procent populace vlastnící účet v bance. Častěji ho však využívají mladí a lidé s příjmem domácnosti nad 20.000 Kč měsíčně. Uživatelé mobilních bankovních řešení typicky bydlí ve větších městech.
• Klienti na mobilních aplikacích nejčastěji kontrolují zůstatek na účtu (94 %), historii plateb (68 %) a zadávají jednorázové platby (66 %). Rostoucí funkce jsou rovněž vyhledávání bankomatu mobilem nebo zadání platebního příkazu na telefonní číslo.

mBank také na základě těchto faktů vybavila i svou novou aplikaci 3.0 designem v duchu nejnovějších trendů. Aktivace aplikace je maximálně jednoduchá bez nutnosti otevření internetového bankovnictví. Probíhá pouze pomocí telefonu zpětným ověřovacím hovorem z mBank. Přihlášení je možné otiskem prstu již i u Androidu. Uživatel má však přístup k nejdůležitějším funkcím bez nutnosti přihlášení, což je velmi praktické.

Menu aplikace 3.0 je nově uspořádáno lineárně a appku je možné ovládat jednou rukou. Zajímavou novinkou je rozšířená funkce „Moje výdaje”, která klientovi ukazuje, kolik peněz vydal ze svého mKonta v aktuálním měsíci. Výši výdajů pak porovnává se shodným obdobím předcházejících měsíců. Plánování a sledování útrat je tak pro uživatele jednodušší než kdykoliv předtím. Také ve výzkumu mBank respondenti potvrdili, že přehledné informace o jejich výdajích jsou to, co jim na mobilních aplikacích dosud scházelo.

Aplikace mBank 3.0 posílá okamžité oznámení o pohybech na účtu, tedy bez jakéhokoliv zpoždění. Aktivace platební karty je rovněž maximálně jednoduchá. U systému iOS stačí kartu vyfotit. U Androidu probíhá aktivace karty zadáním jejího čísla přímo do aplikace. Poté stačí zvolit jen PIN a začít kartu používat.

„Naši aplikaci jsme vyzbrojili pro maximální uživatelský komfort. Bude rovněž obsahovat řešení pro mobilní platby. Již nyní však pro uživatele připravujeme další funkcionality jako žádost o mPůjčku nebo otevření účtu čistě pomocí mobilu,” dodává Bronislav Dvořáček, ředitel pro vývoj produktů mBank.

O mBank

mBank je inovátorem v oblasti internetového a mobilního bankovnictví v České republice a během deseti let se pro její služby rozhodlo již více než 650 000 klientů. V roce 2017 mBank získala 7 ocenění v soutěži Zlatá koruna, přičemž si odnesla také vítězství pro mKonto a mKonto Business v obou hlavních kategoriích, v Ceně veřejnosti a v Ceně podnikatelů. Mezi produkty mBank patří kromě osobních a spořicích účtů také kreditní karty, spotřebitelské půjčky a hypoteční úvěry. V České republice působí mBank jako organizační složka mBank S.A., která je členem skupiny Commerzbank.

Foto: Pixabay.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Ruská mise

    Čeští podnikatelé vedeni prezidentem republiky vyrazili na východ (znovu) objevovat velký ruský trh. Cesta míří logickým směrem, protože všemi ostatními směry je vzájemný obchod mnohem složitější. Není pochyb, že Slované si rovněž lépe rozumí, jsou si povahově bližší a mají i na co navazovat. Značka Made in Czechoslovakia má v Rusku a všech postsovětských státech stále svůj zvuk, neboť spousta výrobků s takovým označením tam dosud stále funguje. Jistě, už nejsme spojeni smlouvami jako za dob Rady vzájemné hospodářské pomoci, mnoho se změnilo, ale stejně tak mnoho pout přetrvává. A máme co nabídnout. S jakými výsledky tato mise skončí, to zatím nevíme. Ale jsem přesvědčen, že má všechny předpoklady dobře uspět. Držím palce, je to v zájmu obou zemí!Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE