INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Triglav pojišťovna prodloužila letní akci nazvanou Dovolená bez starostí s mimořádnou slevou na cestovní a úrazové pojištění až do konce října. Klienti si tak mohou i nadále sjednávat krátkodobé i dlouhodobé pojištění na cesty o 20 % levněji. Důvodem je mimořádný zájem klientů, který se letos projevil v meziročním nárůstu letních prodejů cestovního pojištění o 64 %.

Triglav pojišťovna reaguje na vyšší zájem klientů o cestovní pojištění, rozhodla se proto svoji letní akci prodloužit i na měsíc říjen. Prodloužením slevy Triglav pojišťovna reaguje na vyšší zájem o cestování, a to jak během letních měsíců, tak mimo hlavní sezónu. Poptávka po cestovním pojištění v podzimním období každoročně roste.

„Stále více lidí využívá nižších cen zájezdů na začátku podzimu, kdy jsou přímořská letoviska již klidnější a jejich služby levnější. Prodloužením slevy až do konce října jsme se proto rozhodli vyjít vstříc těm zákazníkům, kteří si chtějí prodloužit léto," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny.

Triglav pojišťovna letos v létě zaznamenala vysoký nárůst zájmu o krátkodobá i dlouhodobá cestovní pojištění. Během měsíců července a srpna prodala o 64 % cestovních pojistek více, než ve stejném období loňského roku. Stále více klientů si také sjednává cestovní pojistku online. Zatímco v roce 2010 si toto pojištění sjednalo po internetu 32 % zákazníků, letos bylo online sjednáno 39 % z celkového počtu cestovních pojištění.

„Nárůst online sjednání pojistek souvisí se změnou nákupních zvyklostí českých zákazníků, kteří si již zvykli sjednávat cestovní pojištění online z pohodlí svého domova," uvedl Pavel Zavadil, produktový manažer Triglav pojišťovny. „Na nárůstu počtu online sjednaných pojistek se také pozitivně projevil i nový design našeho prodejního portálu Triglav24.cz, který jsme na začátku léta inovovali směrem k většímu uživatelskému pohodlí pro klienty," dodal Zavadil.

O společnosti Triglav pojišťovna, a. s.

TRIGLAV POJIŠŤOVNA, a. s., vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky. Vedle generálního ředitelství v Brně jsou vybudovány obchodní kanceláře tzv. oblastní agentury v Praze, Českých Budějovicích, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Liberci, Olomouci a v Brně.

Triglav pojišťovna je součástí mezinárodního finančního konglomerátu Skupiny Triglav, který tvoří kromě pojišťoven na území střední a jihovýchodní Evropy také zajišťovna (Triglav RE), banka a společnosti zabývající se správou investic. Triglav pojišťovna je jeho součástí vedle dceřiných společností z osmi evropských zemí. Skupinu Triglav spojují tři pilíře – pojišťovnictví, správa majetku a bankovnictví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3