INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

poj kopieObjem pojistného, které pro své převážně firemní klienty v roce 2017 zprostředkovaly makléřské společnosti sdružené v Asociaci českých pojišťovacích makléřů (AČPM), stoupl na více než 24,9 mld korun, což ve srovnání s rokem 2016 znamená růst o krásných 6,8 procent.

Rozhodující část výkonu členů AČPM - 88% z celkového objemu obchodů, tvořilo neživotní pojištění, které je tradičně doménou pojišťovacích makléřů.

Asociace českých pojišťovacích makléřů má ve svých řadách jak velké společnosti se zprostředkovaným pojistným přesahujícím miliardy korun, tak i menší makléřské firmy (seznam členů viz níže, případně na www.acpm.cz). O stále postupující koncentraci makléřského trhu (akvizice, slučování firem, rozšiřování sítí) svědčí fakt, že na deset největších členů AČPM připadají plné tři čtvrtiny celkového zprostředkovaného pojistného
za rok 2017.

Pokud jde o spolupráci s pojišťovnami, naprostou většinu pojistného v novém obchodu (podle metodiky ČNB) – přes 90% - zprostředkovali členové AČPM v roce 2017 u domácích pojišťoven, z nichž nejsilnějšími partnery jsou Kooperativa, Česká podnikatelská pojišťovna, ČP, Allianz, Generali, ČSOB pojišťovna, Uniqa či Colonnade. Celkem členové AČPM loni sjednávali pro své klienty pojištění u 96 domácích a zahraničních pojišťoven. Tato diverzifikace svědčí o tom, že členové AČPM umísťují své obchody s hlubokou znalostí nabídky pojistných produktů na trhu, což je z pohledu klientů velmi vítané.

V roce 2017 členové AČPM zprostředkovali na 443 tisíc pojistných smluv, poskytovali práci
5 169 osobám a působili v 908 kancelářích v ČR a v 18 zahraničních zastoupeních.

Za touto nanejvýš pozitivní bilancí AČPM stojí hlavně vysoká kvalita služeb poskytovaných členy AČPM, kteří pro své klienty zajišťují nejen komplexní identifikaci rizik a nezávislý návrh pojistného krytí, včetně výběru nejvhodnějšího pojistitele, ale také odbornou podporu při správě pojistky a vypořádávání případných pojistných škod.

* * *
Asociace českých pojišťovacích makléřů (AČPM) byla založena v roce 1994 z iniciativy českých kanceláří mezinárodních makléřských firem. Cílem AČPM je podpora profesních zájmů a zvyšování profesionální i společenské prestiže povolání pojišťovacího makléře. Asociace se podílí na tvorbě zákonů, prosazuje profesní etiku, stará se o vzdělávání makléřů a navazuje mezinárodní kontakty. Od r. 1998 je členem Evropské federace pojišťovacích zprostředkovatelů (BIPAR) se sídlem v Bruselu. V současné době AČPM sdružuje 75 členů, ovšem prostřednictvím spolupracujících pojišťovacích zprostředkovatelů reprezentuje úctyhodných 3 500 subjektů. Výkony členů AČPM pak podle kvalifikovaného odhadu představují zhruba 3/4 makléřského trhu v České republice.

AČPM je rovněž vyhlašovatelem a organizátorem prestižní odborné ankety pojišťovacích makléřů Pojišťovna roku (od r. 2000 - bližší informace na www.pojistovnaroku.cz).

Malý průvodce profesí pojišťovacího makléře:

vyšší kategorie zprostředkovatelů pojištění
má vyšší odbornost (zkoušku)
vždy pracuje jako zástupce klienta
uzavírá s klientem smlouvu o odborné činnosti
věnuje se především pojištění firem a podnikatelů
poskytuje poradenství v řízení rizik a konstrukci pojistné ochrany
jménem klienta oslovuje pojišťovny se žádostí o nabídku (výběrové řízení)
odborně vyjednává za klienta s pojišťovnou o cenách a podmínkách
na straně klienta spolupracuje při likvidaci pojistných událostí
má vyšší odpovědnost za své profesionální rady než agent

Členové AČPM:

* ACTUS Praha * ADAM finance * ADORES centrum pojištění * Agripos-Rakovník *
* Aon Central and Eastern Europe * AR CREDIT * ASPEKTUM * A-Z Risk Service *
* Broker Team * BUCKLEY ASSOCIATES * C. E. B. * Confido Broker * CREDIT PLUS *
* CZECH INSURANCE AGENCY * Čásenský & Hlavatý *
* ČSOB Leasing pojišťovací makléř * DAKARA * D.K.A. * EUROLA * EUVIN *
* EXPERTING * EZ INVEST * GrECo JLT Czech Republic *
* HONORIS FINANCE * IBS-GROUP * IKEP * IMG * INSIA *
* International Insurance Brokers * INVERMA * I. P. trust * ITEAD * JB Group *
* K+K Broker * KRAL&PARTNER * LIMMIT *
* MAI INSURANCE BROKERS * Makléřská pojišťovací společnost PBT * MAPOR *
* MARSH * MF Turnov * Mgr. Krist Zdeněk a dcera * MONDE FINANCE * Moraviatel *
* MPS * Němec & partners * NPS Group * OK GROUP * Optimum centrum pojištění *
* OPTIMUS BROKERS * PAB * PANTHER's * PETRISK INTERNATIONAL *
* Petřík Brokers * Pojišťovací makléřství INPOL * Pojišťovací servis M+M *
* PROFI BONUS * PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST * RENOMIA *
* Resort Finance * RESPECT * RESPECT BRNO * SATUM CZECH * Seintillo *
* SMS finance * SP makléřská společnost * S SERVIS * STEINER & MAKOVEC *
* TRINCO * UniCredit pojišťovací makléřská společnost *
* Ústecká Makléřská Společnost * VIKTORIA PARDUBICE * VPV Bohemia * WI-ASS ČR * * ZFP Makléř *

(tz)

Ilustrace Pixabay.com

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE