INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
CSOB_logoV návaznosti na jarní kampaň podporující ČSOB Studentské konto Plus připravuje ČSOB na podzim její pokračování, tentokrát zaměřené na studenty vysokých škol. Hlavním komunikačním kanálem kampaně se opět stane Facebook, kde bude kampaň podpořena soutěží o „nejabsurdnější brigádu", v níž jedenáct studentů může vyhrát 11 111 Kč. Celkem se tedy bude soutěžit o 11 krát 11 111 Kč. Kromě Facebooku a kampaňové webové stránky www.csob.cz/student bude kampaň probíhat i na vybraných vysokých a středních školách. Kampaň poběží od 3. října do 30. listopadu.

„Naše jarní nabídka na podporu studentského konta byla úspěšná, a proto jsme se rozhodli ji zopakovat, tentokrát však cíleně na studenty vysokých škol. Noví vysokoškolští studenti většinou kvůli studijním povinnostem potřebují účet a navíc chtějí najít nějakou brigádu ke škole, aby se mohli alespoň částečně osamostatnit. V podzimní kampani jim nejen přinášíme akční nabídku v podobě Image karty s jejich vlastním designem zdarma, ale také soutěž o 11 111 Kč za motiv nejabsurdnější brigády," řekla Jana Opršalová, ředitelka útvaru Platební komfort ČSOB.

Součástí kampaně je kromě soutěže také akční nabídka pro studenty, kteří si založí ČSOB Studentské konto Plus v době trvání kampaně. Tito studenti dostanou Image kartu k účtu zdarma a budou si tak moci zvolit design karty, jaký chtějí. Navíc student může doložit potvrzení o studiu až ve 21 letech, nikoliv hned při otevření účtu.

Pro komunikaci nové kampaně zvolila banka jako hlavní platformu opět Facebook, který se velmi dobře osvědčil jako způsob spojení se studenty. Kampaň bude mít opět svůj vlastní web, kde bude možné získat všechny informace o ČSOB Studentském kontu Plus.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3