INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

5DM40001 1V Tuchoměřicích poblíž letiště Václava Havla otevřelo největší outletové centrum Prague The Style Outlets své prostory již v květnu a zákazníkům přivedlo do Prahy, respektive do České republiky, některé módní značky vůbec poprvé. Nyní představuje další novinku: službu Alipay, jež patří do skupiny společnosti Alibaba z Číny. Ta umožňuje platby za zboží a služby přes mobilní telefon, v Evropě prostřednictvím aplikace 2paynow. V Číně již tento způsob peněžních transakcí používá pře 870 milionů zákazníků.

Vedení obchodního centra Prague The Style Outlets za přítomnosti zástupců Alipay a 2paynow slavnostně 11. září 2018 podepsalo smlouvu o vzájemné spolupráci. Jde o zavedení služby Alipay, zatím do některých obchodů v rámci Prague The Style Outlets. V Česku je to první místo, kromě letiště Václava Havla Praha, kde bude tato služba k dispozici. Ve světě a hlavně v Číně je placení přes mobilní telefon běžnou součástí života zákazníků. A další země se přidávají. V USA jsou mobilní platby pro svou jednoduchost a bezpečnost rovněž na vzestupu. Tam trhy ovládají především PayPal a AndroidPay. V současnosti tvoří mobilní platby celosvětově téměř 50% všech peněžních transakcí, především v Asii. Proto je Alipay světovým lídrem v mobilních platbách.
Počet turistů a návštěvníků z Číny v České republice každoročně roste, a právě oni jsou nyní nejsilnější kupní silou v celé Evropě. Útraty čínských turistů v ČR v roce 2017 tvořili téměř 32% z celkového objemu tržeb z turismu. Obchodní outletové centrum Prague The Style Outlets tedy vychází zavedením Alipay vstříc nejen turistům z Číny, ale i firmám, které v outletu mají své obchody. Ty totiž mohou předpokládat vysoký nárůst tržeb právě od návštěvníků ze zahraničí.
Trend nárůstu mobilních plateb vychází z toho, že chytré telefony jsou nejběžnější technologií, kterou lidé po celém světě dennodenně používají a mají je stále při sobě. Přes mobilní telefony lidé po celém světě provádějí mnoho činností. Čína, která v posledních letech zažívá velký ekonomický boom, kromě toho, že nesdílí se zbytkem světa příliš úzké propojení přes sociální sítě, tak i některé finanční transakce jsou značně omezené. Například pro nás běžné platby v nebo do zahraničí jsou pro zákazníky z Číny složitější či dražší. S rozvojem internetového obchodu a obrovským úspěchem čínské společnosti Alibaba, zavedl její zakladatel Jack Ma také vlastní aplikaci Alipay, která placení online i v běžných obchodech uživatelům mobilních telefonů významně zjednodušuje. Oblibu si v Číně získala velmi rychle. Při cestování odpadá nutnost měnit si peníze nebo složitě hledat obchody, hotely a restaurace, kde berou platební karty. A navíc například nejpoužívanější platební kartu v Číně UnionPay neakceptují všude a transakční poplatky jsou na ní velmi vysoké. U hotovosti je zase výše částky, kterou mohou čínští občané vyvážet, limitovaná. Proto místa, kde mohou službu Alipay využívat, je přirozeně lákají a motivují k většímu utrácení. Kromě mobilní peněženky má aplikace mnoho dalších funkcí a zákazníci si ji velmi rychle osvojili.
Pro obchodníky v PTSO je tato služba, kterou v Evropě zajišťuje společnost 2paynow, možností, jak přilákat více zákazníků. Díky své poloze v blízkosti letiště Václava Havla Praha je outletové centrum ideálním místem právě i pro nákupy zahraničních turistů. Každá možnost jak jim usnadnit placení a poskytnout pohodlí při nakupování je proto vítána.
5DM40026 1Prague The Style Outlets je s více než 20 000 m2 prodejní plochy v první fázi s přibližně 100 obchodními jednotkami jedním z největších outletových center ve střední Evropě. Je unikátní nejen umístěním na okraji Prahy v těsné blízkosti Letiště Václava Havla, ale zejména realizací ojedinělé městské architektury uvnitř krytého objektu. Ojedinělá je i skladba módních značek, které na jiných obchodních adresách v České republice nenajdete, a současně i nabídka služeb, zejména kvalitní gastronomie. Zákaznicky je outletové centrum atraktivní i tím, že se jedná o outletové centrum provozované společností NEINVER pod značkou The Style Outlets, společně s dalšími 12 outletovými centry v Evropě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE