INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Ondrakova kopiePodnikat a být užiteční. Krédo, které z filozofie Hasičské vzájemné pojišťovny, a. s., nevymizelo. Naopak nabývá s rostoucími zkušenostmi na významu. Stejně jako hledání cest k oživení domácího pojistného trhu, cest vyváženého pojetí produktové nabídky a skutečných potřeb klientů. Ať už se to týká jednotlivců, domácností, firem, organizací, nebo veřejné správy. Hovořila jsem o tom s obchodní ředitelkou HVP Ing. Vladimírou Ondrákovou:

Vaše pojišťovna má silný vztah k českým firmám. Kde hledat jeho základ?

Je to velmi jednoduché a svým způsobem i pochopitelné: vážíme si své vlastní tradice, toho všeho, co do osudu naší Vzájemné hasičské pojišťovny psaly dějiny. Pojišťovnu dodnes tvoří český kapitál. Ne vždy měla na růžích ustláno. Máme tedy podobné historické zkušenosti jako spousty domácích firem. Tedy troufám si tvrdit, že rozumíme velmi přesně tomu, co potřebují. A to se jim snažíme také nabídnout. Ne nadarmo se říká, že vlastní zkušenost je nade vše. I z tohoto důvodu jsme se před několika lety například přidali jako partner k velmi zdařilé soutěži Česká chuťovka, která letos oslavila 10. výročí od svého vzniku. Jde o projekt mířící na české společnosti i živnostníky, výrobce potravin. Podporujeme je, protože si nesmírně vážíme jejich nápadů i práce, kvalitních produktů, jimiž zásobují spotřebitele, milovníky dobrého a chutného jídla. Sortiment, který se každým rokem v hodnocení soutěže objeví, je přepestrý. Ať to jsou výborné škvarky, šunky, sýry, med, marmelády, chléb, nebo koláče, či křehoučké vánoční cukroví. Vždy jde o výrobky, v nichž je obsažen vztah k zákazníkovi, touha nabídnout ostatním něco zajímavého, jiného, vysoce kvalitního. Oceňujeme veškeré úsilí českých výrobců, nadšení pro novinky i vášeň, s jakou se rodí. A je až neuvěřitelné, kolik receptur dokáže v době, kdy všechno již existuje a bylo vynalezeno, zpestřit náš jídelníček. Na chuťovce se poměřují malí s velkými, začátečníci i ti, kteří mají třeba stoletou tradici. Vítězí ten, kdo předloží výrobek, který chutná nade vše. A to se nám nesmírně líbí.

Podnikatele jste v roce 2016 oslovili novým pojištěním Fortel a k pojištění majetku se letos přidal nový produkt Pojištění samosprávných celků. Jaký vzbudily zájem?

Řekla bych, že se nám tyto produkty podařily. Moderním pojetím rozšířily naši nabídku, mají mnohostranné využití a každý subjekt si v nich najde to, co je pro něj nejvhodnější. Oba dávají široké spektrum možností, jsou variabilní a nastolují prostor k jednání a hledání optimální cesty, jak zájemce velmi dobře s přihlédnutím k jeho individualitě pojistit. Což je podle mne to nejlepší, co si lze přát. Nejde nám jen o to, abychom pojištění uplatnili, ale posloužili klientovi tak, aby měl dobrý pocit, že pro svou bezpečnost a jistotu udělal vše, a navíc s pojišťovnou, která na trhu figuruje roky, ba doslova mnoho desítek let. Naším cílem není klienta děsit příklady, co vše se mu může přihodit, spíše v něm vzbudit pocit zodpovědnosti a snahu vidět v přiměřené míře i rizika svého podnikání, a ta seriozně ošetřit.

Chystáte i pro rok 2019 nějakou novinku?

Určitě ano. Hasičská vzájemná pojišťovna ráda hledá mezery na trhu a snaží se využívat příležitosti, které se stále nabízejí. Doby, kdy v Česku existovalo pár druhů pojištění, jsou dávno pryč, mění se ekonomika, business prochází turbulencemi nevídané rychlosti, veškerá činnost se diverzifikuje a specializuje, a to s sebou přináší i mnoho nových otázek, jak se chránit prostřednictvím pojištění. Toto se snažíme pochopit a v předstihu jít naproti. Věřím, že se nám na této cestě bude i nadále dařit.

ptala se Kateřina Šimková

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE