INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Stále více českých spotřebitelů využívá k úhradě faktur a složenek terminály. Podle údajů společnosti SAZKA proběhnou na přístrojích ročně transakce v hodnotě za více než pět miliard korun. S rostoucí oblibou se rozšiřuje také spektrum využívaných služeb. Kromě úhrad a platebních příkazů jde zejména o možnost výběru hotovosti.

Hlavní výhodou terminálů je jejich dostupnost v kteroukoliv denní dobu včetně víkendů. Zákazník se tak nemusí obávat front a případných zdržení „V současnosti máme k dispozici 740 míst s nonstop provozem. I proto očekáváme, že obliba terminálů i objem provedených transakcí v letošním roce dále porostou,“ sdělil ředitel finančních a transakčních služeb SAZKY Jan Schmiedhammer.

Spotřebitel si může na jednom místě doplnit kredit, zaplatit fakturu nebo složenku či výplatu a splátku úvěrů. Terminál nabízí také bezpečné nákupy na internetu. Pomocí služby Paysafecard lze založit účet, který se dobíjí z běžného konta či poukázkami dostupnými na prodejních místech SAZKY.

Ani výběr hotovosti nepředstavuje pro terminál problém. Zákazníci, kteří vlastní účet u AirBank si po vygenerování unikátního kódu ve svém internetovém bankovnictví mohou v prodejně vyzvednout peníze. Maximální částka činí tři tisíce korun.

Novinku představuje služba Balíky. Pro objednávku z e-shopu je možné přijít na 750 prodejních míst a z nich zvolit to nejvhodnější. Tam kurýr zboží doručí po domluvě také v případě, že adresáta nezastihne doma. Většina obchodů má navíc otevřeno i o víkendu.

O společnosti SAZKA a.s.

SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem na trhu loterií a jiných podobných her. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterijní služby, zejména největší mobilní virtuální operátor v České republice SAZKAmobil, dobíjení mobilních telefonů a zprostředkování plateb za služby a zboží nebo prodej vstupenek. Své produkty poskytuje SAZKA a.s. hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než 7200 prodejními místy rozmístěnými po celé České republice. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Sazka a.s. je součástí mezinárodního loterního holdingu Sazka Group (patří sem rovněž podíly v řecké loterii OPAP, italském Lotto a rakouských Casinos Austria). Více na www.sazka.cz  a www.kkcg.eu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3