INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

axaSkupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění.

Celkové výnosy dosáhly více něž 20 miliard korun. Důraz na budování pozice lídra v oblasti inovací a rostoucí míra digitalizace přispěly k vyšší efektivitě a vysoké míře spokojenosti klientů. Téměř 90 % nových smluv je sjednáno elektronicky. Jako první finanční instituce v České republice a na Slovensku zveřejňuje AXA bez cenzury na svých internetových stránkách klientskou zpětnou vazbu. V komunikaci klade důraz na prevenci. Počátkem května spustí novou platformu AXA Health Keeper, která podporuje zdravý životní styl. K dispozici bude nejen klientům skupiny AXA Česká republika a Slovensko, ale všem, kteří chtějí udělat něco pro své zdraví.

„Naším posláním je pomoci lidem žít lepší život a být lídrem ve vybraných segmentech nabízející snadno dostupná řešení, kdykoliv a kdekoliv je naši zákazníci potřebují. Svoje poslání vnímáme mnohem šířeji než jen jako tvorbu produktů. Patří k němu i prevence, ochrana a podpora prostřednictvím co možná nejkvalitnějších služeb a dobrá znalost potřeb našich klientů,“ říká Robert Gauci, generální ředitel finanční skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Chceme být partnerem našich klientů na každodenní bázi. Hlavními strategických prioritami jsou další zjednodušování a digitalizace našich procesů, zlepšování znalosti stávajících i budoucích potřeb klientů,“ dodává Robert Gauci.

„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a výborná angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily dosáhnout rekordního zisku ve výši 725 milionů korun,“ doplňuje Laurent Jaumotte, finanční ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Hospodářský výsledek loňského roku potvrzuje výbornou finanční kondici a stabilitu skupiny AXA v České republice a na Slovensku, které jsou nezbytné pro další růst a naplnění cíle být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“ upřesňuje Laurent Jaumotte.

„Klient je pro nás na prvním místě. Průběžně proto posilujeme náš distribuční model a jeho kvalitu. Klademe důraz na další rozvoj naší vlastní distribuční sítě, spolupráci s externími partnery a přímý přístup k našim klientů,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko. Kromě zvyšování kvality prodeje se na výsledcích skupiny AXA Česká republika a Slovensko podílí i efektivita digitálních řešení v distribuci. V roce 2018 bylo téměř 90 % všech nových smluv zpracováno elektronicky. „Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale i určitou blízkost a řešení přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu si s námi zvolí, musí pro ně být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám a poskytujeme jim vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“ doplňuje Peter Socha.

Digitální řešení pozitivně ovlivňují klientskou spokojenost. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je první finanční institucí, která na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. “Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty klientů jsou pro nás signálem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali komplexní obrázek,” říká Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko. „Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 500 hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 až 4,4 hvězdičkami z pěti možných.,“ uzavírá Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko klade velký důraz na prevenci. AXA Health Keeper je dlouhodobá preventivní a edukativní platforma, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele společně podporují na cestě za zdravějším životním stylem. Kromě možnosti připojení chytrých hodinek a fit náramků různých značek pro měření sportovních výkonů nabízí také zdravotní testy, osobní výzvy nebo tipy jak na zdravější život. To vše na jednom místě www.axahealthkeeper.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez okurek

    Zeptejte se podnikatele, jestli a kdy má „okurkovou sezonu“. Podívá se na vás s podezřením, že si z něho chcete utahovat. V podnikání a práci ve firmě totiž nenastanou časy, kdy si člověk může lehnout a usnout na vavřínech. Člověk zaznamená jen období prosperity a útlumu, ale snažit se o business musí tak jako tak. Letos to ani v novinách nevypadá na tu pravou „okurkovou sezonu“, kdy žhavá politická, ekonomická a společenská témata dojdou a redaktor, jak se říká, musí vařit z vody. Událostí přichází na redakční stůl stále dost a dost, a rozhodně nejsou marginální. A pokud jde o pěstitele okurek, to se teprve uvidí, kdy jim sezona začne naplno a jak se vydaří.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE