INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

s3Slavia pojišťovna se stala novým titulárním partnerem Velké pardubické. Pojišťovna, která nese jméno se 150letou historií, a i dnes je ryze českou pojišťovnou, začíná spolupracovat s Dostihovým spolkem a.s., pořadatelem dostihů na Pardubickém závodišti.

Legendární 129. Velká pardubická tak získává nové oficiální označení: 129. Velká pardubická se Slavia pojišťovnou. Partnerství je platné následující tři roky a Slavia pojišťovna se zavázala k ročnímu plnění v řádu milionů.

„Ve Slavia pojišťovně si zakládáme na moderním přístupu k tradičním hodnotám. A jako tradiční vnímáme i závody v Pardubicích,“ upozorňuje Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny a prozrazuje hlavní důvody, které vedly ke spojení s Velkou pardubickou: „Velká pardubická je pro většinu Čechů legendou, proto jsme se ve spolupráci s Dostihovým spolkem rozhodli, že uděláme vše pro to, aby tento tradiční závod mohl pokračovat. Letošní rok je pro nás zkušební. Naskočili jsme do rozjetého vlaku a velmi rychle dotáhli podmínky pro spolupráci. Tu plánujeme i na následující sezóny.“

„Renomé závodu, vášeň pro sport, zájem veřejnosti, ale také média nás přesvědčila, že jsme nakonec zvolili Velkou pardubickou a jsme si jistí, že je to správný krok. Byť jsme firma, která si zakládá na flexibilitě a rychlé reakci na nové trendy pojišťovacího trhu, stále také ctíme tradice. Zároveň se považujeme za patrioty, pojišťovna je 100% vlastněna českým kapitálem. Cítili jsme potřebu trochu pomoci českému dostihovému sportu. Jde o spojení dvou silných českých značek,“ komentuje Karel Waisser hlavní důvody, které vedly ke spojení Slavia pojišťovny a Pardubického závodiště.

„Titulární partnerství plánujeme nejméně na další dva roky. Nicméně Slavia pojišťovna předpokládá spolupráci ve střednědobém horizontu a věříme, že budeme na Pardubickém závodišti přítomni po delší dobu. Spolupráce nám dává smysl a rádi bychom ji společně rozvíjeli. Nejde jen o samotnou Velkou pardubickou, ale i o další aktivity, které město na závodišti pořádá,“ dodává Waisser. Obchodní zastoupení Slavia pojišťovny jak v Pardubickém, tak i Královehradeckém kraji jsou silná a vedení pojišťovny věří, že i díky této spolupráci se povede pozici Slavia pojišťovny ještě více posílit.

Podobně hovoří také náměstek primátora města Pardubice a místopředseda představenstva Dostihového spolku a.s. Petr Kvaš: „Velká pardubická je výjimečný sportovní podnik, legenda. Spojení se Slavia pojišťovnou vnímám jako propojení tradic a věřím, že společně tyto tradice nejen udržíme, ale budeme společně rozvíjet dál. Jsme na začátku spolupráce, nastavili jsme si nějaké cíle a jsem přesvědčen, že do budoucna budou vazby ještě hlubší a těsnější. Zahájili jsme silné a ryze české spojení dvou tradičních značek.“

Velká pardubická je jedním z nejstarších a nejtěžších dostihů kontinentální Evropy. Když se začala hrát fotbalová liga, Velká pardubická už měla za sebou kolem padesáti ročníků. Poprvé se běžela v roce 1874 – tedy před 145 lety. Dostihy se na stejném místě ale konaly už o několik let dříve, závodiště bylo založeno v roce 1856. Letošní 129. Velká pardubická se Slavia pojišťovnou, která je také součástí mezinárodního seriálu dostihů Crystal Cup, je v dostihovém kalendáři druhou říjnovou neděli, 13. října 2019.

Slavia pojišťovna

Staví na dlouholetých zkušenostech, sahajících až do roku 1868. Stabilita a tradice umožnily Slavia pojišťovně stát se silnou společností, která je současně schopna flexibilně reagovat na nové trendy. Široké spektrum jejích pojistných produktů a služeb využívají soukromé osoby i podnikatelé. V případě soukromých osob se jedná zejména o pojištění majetku a odpovědnosti nebo cestovní a úrazové pojištění. Slavia pojišťovna se dlouhodobě zaměřuje na zodpovědné řidiče, kterým v rámci autopojištění dokáže nabídnout mnohá zvýhodnění. Zároveň patří mezi lídry trhu v oblasti pojištění cizinců, unikátní je její pojištění domácích mazlíčků nebo bezkrevní léčby. Firmám nabízí např. pojištění odpovědnosti, aut a přepravy nebo majetková a technická pojištění. Mezi spokojené zákazníky Slavia pojišťovny patří také obce a města. Speciální servis poskytuje personálním agenturám a cestovním kancelářím.

www.slavia-pojistovna.cz 

(tz)

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE