INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem

Matěj Kapošváry 06Společnost Shopsys, která se zabývá tvorbou e-shopů pro největší hráče na trhu, uzavřela fiskální rok se ziskem 11 milionů korun. Je to již popáté v řadě, kdy firma vykazuje meziroční růst vyšší než 20 %.

Společně s rekordními tržbami i ziskovostí nastupuje do čela společnosti nový výkonný ředitel. Z pozice bývalého provozního ředitele se novým lídrem Shopsysu stává Matěj Kapošváry.
Tržby společnosti Shopsys vzrostly meziročně o 26 % z 78 na rekordních 98,5 milionu korun. Je to přitom už popáté v řadě, kdy společnost zabývající se tvorbou e-shopů pro největší hráče na trhu roste o více než 20 %. Před 3 lety představovaly tržby 45 milionů a před 5 lety dokonce pouze 24 milionů.

„Za nárůstem tržeb v posledním roce stojí především akvizice nových zakázek, mezi které patří například společnost Tescoma, ale i rozvoj a péče o stávající klienty. Stávající a noví klienti se přitom na našem obratu podílí aktuálně podobnou měrou,“ uvádí novopečený CEO společnosti Shopsys Matěj Kapošváry (na snímku).

Stabilitu společnosti a potřebu velkých prodejců odlišit se e-commerce řešením na míru podtrhuje i rekordní zisk – ziskovost vyjádřená ukazatelem EBIT (před daněmi a odpisy) dosáhla hodnoty 11 milionů. Na nárůst ziskovosti mělo největší dopad zvyšování efektivity, škálovatelné příjmy z platformy Shopsys Framework a rostoucí zkušenost více než 70členného týmu.

Matěj Kapošváry ředitelem Shopsysu

V roli nového výkonného ředitele společnosti Shopsys se od 1. dubna 2022 představil Matěj Kapošváry. Ten přebírá Shopsys po zakladateli Petru Svobodovi, který z aktivního řízení společnosti odchází po dlouhých 18 letech. „Matěj do Shopsysu nastoupil už v roce 2014. Brzy začal vést marketingové oddělení, k tomu přibral vedení obchodu a poslední rok prokázal své kvality jako provozní ředitel,” komentuje kariéru svého nástupce Petr Svoboda.

Kromě dosažení plánovaného růstu a dalšího zvyšování kvality technologie i péče plánuje Kapošváry budovat pozici Shopsysu jako plnohodnotného průvodce a partnera pro prodej napříč kanály. Pomoci mají i nové personální posily, které do Shopsysu přichází ze světa kamenných prodejců. Celý prodej a e-commerce obzvlášť se bude nadále posouvat k co největšímu zjednodušení pro nakupující. „Jednoduchost nákupů na straně zákazníků je ale vykoupena stále rostoucí komplexitou na straně prodejců. Za každou objednávkou stojí v pozadí velké množství technologií, nástrojů, aplikací, integrací a procesů. Shopsys je tady, aby komplexitu systémů prodejců přetvářel v absolutní jednoduchost pro nakupující,“ popisuje poslání Shopsysu Kapošváry.

„Zároveň vnímáme, že e-commerce si po posledních dvou extrémně nadstandardních letech prochází složitým obdobím. Krátkodobě to přinese prodejcům řadu výzev, z dlouhodobého hlediska se ale e-commerce vrátí na předcovidovou trajektorii růstu,” uzavírá Kapošváry.

(tz)

Slovo ke dni

  • Velký úklid v e-shopech

    Už dávno jsme si zvykli nakupovat nejen v kamenných obchodech, ale také na internetu. Obrat e-shopů neustále roste a v kritických obdobích, například během pandemie, překonával všechny rekordy. Kdo by ostatně neocenil téměř nekonečný výběr zboží, které vlastně ani nezná státní hranice ani prodejní dobu? Samozřejmě že e-commerce s sebou přináší i rizika pro obě strany, pro prodávající i zákazníky. Proto je překvapující, že teprve nyní zpřísnila naše legislativa pravidla obchodování. Už si ani v „anonymním“ cyber prostoru nebude moci každý dělat, co chce, a počítat s tím, že mu vše projde. Například používat e-shop jako bezplatnou půjčovnu nebo sám sobě psát pochvalné recenze a záměrně klamat spotřebitele. Není pochyb, že dodržování přísnějších regulí internetovému businessu jenom prospěje a podpoří jeho další růst.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Arbitrážní a mediační centrum WIPO: zkušenosti ze zahraničí 30. listopad 2022

V tomto vydání zakončíme seriál o IP mediacích a jejich využití při řešení sporů v oblasti ochrany duševního vlastnictví nahlédnutím do zahraničí. Konkrétně se zaměříme na zkušenosti a na mediační případy úspěšně vyřešené v Arbitrážním a mediačním centru Světové organizace duševního vlastnictví (WIPO) v Ženevě a v Singapuru.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3