INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V desátém ročníku prestižní soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 se společnost dm drogerie markt stala absolutním vítězem a potřetí zvítězila v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie roku 2012". Současně se dm umístila na vynikajícím druhém místě v soutěži „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které rozhodovali zákazníci prostřednictvím internetu a SMS.

Znamenitý výsledek pro společnost dm drogerie markt s.r.o.: Ve čtvrtek 31. 1. 2013 byla dm vyhlášena absolutním vítězem desátého ročníku soutěže MasterCard Obchodník roku 2012 a současně vítězem v kategorii „MasterCard Drogerie a parfumerie". Nemalým úspěchem dm je celkově druhé místo v kategorii „GE Money Bank Cena veřejnosti", ve které hlasovala široká veřejnost prostřednictvím internetu a SMS.

Ocenění za společnost dm drogerie markt s.r.o. převzali v Praze jednatelé společnosti pan Gerhard Fischer a pan Pavel Kadečka. „Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří ocenili společnost dm a její snahu být jim co nejblíže, reagovat na jejich potřeby a přání a působit příkladně ve svém okolí. Děkujeme všem zákazníkům dm, kteří neváhali a hlasovali pro nás prostřednictvím internetu i SMS. Děkujeme rovněž všem našim spolupracovníkům, bez jejichž nasazení a píle bychom tohoto velkého úspěchu jen stěží dosáhli," řekl jednatel společnosti dm pan Gerhard Fischer, a dodal: „Dvojího ocenění si nesmírně vážíme a vnímáme jej jako zpětnou vazbu ze strany našich zákazníků a spolupracovníků. Současně cítíme, že dosáhnout takového úspěchu s sebou nese rovněž povinnost pokračovat v načaté cestě a nadále se rozvíjet a přinášet tak kvalitu a prospěch celé společnosti."

Právě v nabízené kvalitě a příkladném chování ve svém okolí spatřuje dm příčinu svého úspěchu. „Naši zákazníci oceňují zejména široký výběr značkových produktů i dm značek, které nabízíme ve výborném poměru kvality a ceny. Mohu tak dnes již říci, že i nadále budeme pokračovat v naší cenové strategii, jejímž základem jsou dm dlouhodobé ceny v kombinaci se stále oblíbenějším věrnostním programem dm active beauty světem výhod," doplnil jednatel společnosti dm pan Pavel Kadečka.

O společnosti dm drogerie markt

dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 210 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2160 spolupracovníků. V obchodním roce 2011/2012 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,208 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Privátních značky dm jsou na trh uváděny mimo jiné pod značkami Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit a Sundance.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3