INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Fujitsu oznámila, že vyvinula vlastní řešení integrovaného místa prodeje příští generace, které poprvé maloobchodníkům umožní zavést přístup do obchodu pro zákazníka prostřednictvím několika kanálů, včetně přístupu on-line, pomocí mobilu a prostřednictvím katalogu.

Cílem společnosti Fujitsu je zlepšit a usnadnit celý proces řízení obchodu, zdokonalit místa maloobchodního prodeje a poskytnout maloobchodníkům úplný přehled o kompletních skladových zásobách v místě prodeje v reálném čase.

Zákazníci si oblíbili stále se rozšiřující přístup k nakupování prostřednictvím několika zdrojů a kanálů.  Spolu s tím však začali být maloobchodní prodejci vystaveni riziku, že ztratí celkový obraz o chování zákazníka a promeškají tak příležitosti ke zvýšení prodeje.
„Vyvíjíme integrované globální maloobchodní řešení, které je přizpůsobeno i regionálním potřebám.  Maloobchodníci a jejich zákazníci jistě ocení rozsáhlý přístup a přehled o kompletních zásobách zboží, čímž se omezí počet nezrealizovaných obchodů a zvýší se efektivita při správě zásob. Pracovníci obchodu budou tak v budoucnu moci přijmout i objednávky na zboží, které není momentálně na skladě, protože budou díky informacím o zásobách v reálném čase vědět, že zboží je lokálně k dispozici,“ uvedl Richard Clarke, viceprezident oddělení globální maloobchodní strategie společnosti Fujitsu.

Fujitsu umožní realizovat maloobchodní prodej hned z několika zdrojů s pomocí integrovaného místa prodeje. Současný software GlobalSTORE, je systémem pro správu místa prodeje, hotovosti a řízení, který lze upravovat podle požadavků zákazníka a který zajišťuje hladký přístup zákazníka prostřednictvím všech aplikací, zařízení a kanálů. Na jeho základě společnost Fujitsu buduje systém nové generace. Ten maloobchodníkům umožní otevřít přístup k několika prodejním kanálům, jako je například prodej on-line, výběr v obchodě a nákup on-line, vrácení do obchodu i zajištění integrace s řešeními SAP.

Společnost Fujitsu má přes 30 let zkušeností v maloobchodním sektoru, spolupracuje s více než 500 maloobchodníky a 82 000 obchody po celém světě. Všem poskytuje kompletní řešení prodeje, která zahrnují nejen obchod, ale také s ním související aplikace a infrastrukturní produkty a služby. Hlavní řešení Fujitsu pro maloobchod bude představeno příští měsíc na výstavě EUROCIS 2013 v německém Düsseldorfu.


O společnosti Fujitsu Limited
Fujitsu patří mezi největší japonské společnosti v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT), která nabízí kompletní portfolio IT produktů, řešení a služeb. Přes 170 tisíc zaměstnanců Fujitsu obsluhuje zákazníky ve více než 100 zemích světa. Společně se svými zákazníky přispívá Fujitsu svými dlouholetými zkušenostmi a znalostmi k vytváření lepší budoucnosti světové společnosti. Konsolidované tržby společnosti Fujitsu Limited (TSE:6702) za poslední fiskální období dosáhly výše 54 miliard USD (k 31. březnu 2012).
Další informace naleznete na webu http://www.fujitsu.com.

O společnosti Fujitsu Technology Solutions ČR
Fujitsu Technology Solutions ČR patří do stejnojmenné divize, která je součástí globální skupiny Fujitsu Limited. Společnost vznikla v roce 2009 odkoupením 50% podílu společnosti Siemens ve společném podniku Fujitsu - Siemens. V České republice společnost nabízí kompletní portfolio IT produktů, řešení a služeb, včetně koncepce dynamických infrastruktur (cloud computing). K jejím klientům se řadí největší společnosti a instituce, pro které zajišťuje správu datových center, infrastrukturu a infrastrukturu jako službu (IaaS). Pro střední, malé firmy a jednotlivce zajišťuje servis prostřednictvím sítě svých obchodních partnerů. Fujitsu Technology Solutions zaměstnává v ČR přes 100 lidí.
Další informace o Fujitsu Technology Solutions najdete na webu http://www.fujitsu.com/cz/

Všechny ostatní názvy společností a produktů uvedené v tomto dokumentu jsou ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků. Informace v této tiskové zprávě jsou platné k datu vydání a mohou se kdykoli změnit bez předchozího upozornění.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3