INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Největšímu fast-foodovému řetězci světa, značce SUBWAY® v Česku v loňském roce vzrostly prodeje sendvičů o deset procent. Značka také otevřela čtyři nové restaurace. Rozvoj v Česku plánuje i letos. Chystá se otevřít další čtyři nové restaurace a dostat se tak na 15 restaurací.

"Češi stále více přicházejí na chuť našim sendvičům, které si mohou kompletně poskládat podle své chuti a přání. Velmi se nám také osvědčily nové exkluzivní sendviče," popsal důvody nárůstu prodejů v loňském roce Martin Princ, manažer rozvoje sítě SUBWAY® pro střední a východní Evropu. Nárůsty prodejů v Česku byly vyšší než průměrný růst v ostatních evropských zemích.

V Česku letos plánuje značka SUBWAY® otevřít, stejně jako loni, čtyři restaurace. "Protože jsou všechny naše restaurace v rukou franchisantů, je podmínkou dalšího rozvoje najít vhodné partnery. Zajímají nás v podstatě všechny regiony České republiky, větší i menší města," doplnil Martin Princ.

Značka SUBWAY® roste i v Evropě

Martin Princ také loni vedl vstup značky SUBWAY® do Rumunska, kde se otevřelo 13 restaurací. "Nově jsme vstoupili dva nové trhu, v Gruzii a Slovinsku. V obou zemích již máme franchisanty, kteří by měli v dohledné době otevírat první restaurace," doplnil Martin Princ. Nově značka také testovala koncept SUBWAY® Café v maďarském Cegletu a v polských Katowicích, kde je restaurace umístěna na hlavním vlakovém nádraží.

Za celý loňský rok otevřela síť SUBWAY® 564 nových restaurací. Celkem jich zde provozuje téměř 3750. "Přesto jsme z celosvětového měřítka v Evropě a v rámci našeho regionu na začátku rozvoje a vidíme zde stále velký potenciál pro další růst a rozvoj," doplnil Martin Princ. Celosvětově značka loni otevřela na 2500 a má jich již přes 38.000 ve 102 zemích světa.

·SUBWAY® je s více než 39.000 restaurací ve 102 zemích největším fast-foodovým řetězcem světa v počtu otevřených restaurací.

·SUBWAY® je také největším franchisovým řetězcem orientovaným na prodej dlouhých sendvičů na světě. Všechny provozovny SUBWAY® jsou provozovány na základě franchisové licence.

·V  celkem 18-ti zemích světa je řetězec největším na trhu co do počtu otevřených restaurací

·SUBWAY® byl založen v roce 1965 v USA ve městě Milford Fredem DeLucou a Dr. Peterem Buckem. Toto partnerství započalo cestu, která umožnila tisícům lidí postavit se na vlastní nohy a být úspěšnými při vlastním podnikání.

·SUBWAY® je registrovanou značkou

·Pro více informací o značce SUBWAY® najdete na webu www.subway.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3