INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost OKNOPLAST patří již po dvě dekády mezi přední evropské výrobce oken. V reakci na požadavky evropského trhu se OKNOPLAST letos transformuje do skupiny OKNOPLAST Group, jež se skládá ze tří společností – OKNOPLAST, WnD a Aluhaus. Tento krok umožní ještě větší diferencování produktové nabídky a její přesné přizpůsobení potřebám zákazníků. OKNOPLAST tímto krokem sleduje posílení pozice a zvýšení podílu na trhu.

V roce 2012 dosáhl OKNOPLAST 12% nárůstu prodeje oproti roku 2011, přičemž celkový obrat společnosti v roce 2012 činil 2,4 miliardy korun českých. Podíl exportního prodeje v loňském roce tvořil až 60 %. Společnost nyní prodává své výrobky na 10 evropských trzích: v České republice a na Slovensku, v Rakousku, Německu, Polsku, ve Francii, Itálii, Švýcarsku, Slovinsku a Maďarsku. V průběhu posledních 12 měsíců OKNOPLAST rozšířil svou prodejní síť v těchto zemích o dalších 300 partnerských prodejen, a tím zvýšil jejich celkový počet na 1520.

"Zájem o naše produkty dlouhodobě roste. OKNOPLAST Group jsme se rozhodli založit proto, abychom dokázali lépe uspokojit potřeby různých segmentů trhu. Tato struktura nám navíc umožňuje specializaci výroby," komentoval aktivity společnosti Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLAST.

WnD

Společnost WnD se zabývá výrobou oken ze segmentu Economy+. Sídlo firmy WnD se nachází v Rąbieniu pod Łodzią, kde jsou umístěny kanceláře, výrobní haly a sklady s celkovou plochou 13 000 m². Výrobní kapacity WnD tvoří 470 tisíc oken ročně. Plánovaný obrat společnosti WnD pro rok 2013 je 155 mil. CZK se 75% podílem exportního prodeje.

"Naším záměrem není konkurovat nejlevnějším výrobkům, které se nacházejí na polském a dalších evropských trzích. Nízká cena těchto výrobků obvykle odráží nízkou kvalitu provedení, komponentů a vybavení výrobků. Společnost WnD a její značka Economy+ v sobě spojuje vysokou kvalitu a přiměřenou cenu," vysvětlil Mikołaj Placek, předseda představenstva OKNOPLAST.

Aluhaus

Společnost Aluhaus se specializuje na výrobu hliníkových oken a vstupních dveří. Sídlo společnosti se spolu s výrobní halou a skladovými prostory nachází v areálu mateřské společnosti OKNOPLAST. Výrobu započal Aluhaus v červnu 2013 a produkční kapacita výroby činí 12 000 jednotek ročně. Výrobky značky Aluhaus jsou na trhu dostupné v celé mezinárodní síti prodejců OKNOPLAST. Plánovaný podíl exportního prodeje pro rok 2013 je 65 %.

"I přes v mnohých sektorech citelnou hospodářskou recesi předpokládáme další rozvoj skupiny, který je založen na exportu. Abychom však dosáhli vytyčených cílů, musíme dodávat produkty nejvyšší možné kvality a současně zajišťovat odborné poradenství a komplexní péči. Pro OKNOPLAST bylo toto vždy prioritou, a proto dnes máme přes 70 % zákazníků na doporučení. To je pro nás důkazem důvěry a spokojenosti našich zákazníků," říká předseda Mikołaj Placek.

OKNOPLAST Group předpokládá v roce 2013 obrat ve výši 2,8 mld. CZK a zvýšení počtu zaměstnanců na 1200 osob.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3