INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
 Konica Minolta si drží postavení na českém trhu stránkových multifunkcí a produkčních strojů, kde dosahuje podílů v rozmezí 30 až 65 %. V uplynulém roce 2010 dosáhla na první místo ve čtyřech sledovaných segmentech.

Společnost Konica Minolta Business Solutions Czech opět potvrdila své vedoucí postavení na trhu multifunkčních tiskových zařízení a produkčních tiskových strojů. V roce 2010 dosáhla na nejvyšší příčku žebříčku ve čtyřech sledovaných segmentech, kterými jsou černobílé a barevné stránkové multifunkce a černobílé a barevné produkční stroje. Výsledky kusových prodejů jsou v těchto segmentech vynikající a produkty Konica Minolta jsou nejčastěji nasazovány především v segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů.

Tradičně nejlepších výsledků v tržních podílech dosahuje Konica Minolta již několik let v segmentu multifunkčních zařízení. V segmentu barevných multifunkcí formátu A3 si společnost v roce 2010 ukousla 38,2 % trhu. V segmentu černobílých multifunkcí formátu A3, dosáhla Konica Minolta téměř 27% podílu na trhu. V segmentu barevných multifunkční zařízení formátu A4, která jsou stále rozšířenějším vybavením nejen velkých pracovišť, ale především menších kanceláří pokrývá Konica Minolta takřka 30 % českého trhu.

Nemalý vliv na tyto výsledky má propracovaný systém servisu a také kvalita tiskových výstupů, kterých stroje Konica Minolta dosahují díky použití polymerovaných tonerů Simitri. Tonery jsou navíc vyráběny s příměsí biomasy a díky nižší zapékací teplotě mají tisková zařízení nižší spotřebu energie a nižší produkci emisí.

Produkční tisk

V oblasti produkčního tisku, který je soustředěn především v menších tiskárnách či grafických studiích, dosáhla Konica Minolta prvenství jak v kategorii barevných (65 %) tak i černobílých (60 %) zařízení. Ve stejném segmentu operuje také sesterská značka Develop, která zvyšuje celkový podíl prodaných strojů o přibližně 6 %, celkově tedy Konica Minoltě přísluší prvenství na trhu produkčních strojů s více než 65% podílem na trhu.

„Jsme velmi rádi, že můžeme prezentovat takto dobré výsledky za rok 2010. Ačkoliv počátkem roku ještě doznívaly škrty způsobené ekonomickou recesí, podařilo se nám především díky kvalitním službám udržet nastavenou laťku a dosáhnout lepších výsledků než ve stejném období minulého roku," dodal k výsledkům Jiří Jelínek, ředitel oddělení Business Development Konica Minolta Business Solution Czech.

Ekonomické ukazatele

Vývoj postavení společnosti Konica Minolta v celkovém segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů na českém trhu, ukazuje na rostoucí trend. Ve finančním objemu realizovaných prodejů zaujímá Konica Minolta v tomto segmentu trhu první místo, její podíl 33,8 % je přitom větší, než je součet podílů tří dalších výrobců na druhém, třetím a čtvrtém místě.

Celkový obrat společnosti se za období od dubna 2010 do března 2011 díky dobrým prodejním výsledkům vyšplhal na 1,29 mld korun což je zvýšení obratu oproti předchozímu roku (2009) o 40 milionů korun. Celkový zisk společnosti se vyšplhal na téměř 87 milionů korun, ve srovnání s předchozím rokem je to růst o téměř 13 procent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3