INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 24. rokem
 Konica Minolta si drží postavení na českém trhu stránkových multifunkcí a produkčních strojů, kde dosahuje podílů v rozmezí 30 až 65 %. V uplynulém roce 2010 dosáhla na první místo ve čtyřech sledovaných segmentech.

Společnost Konica Minolta Business Solutions Czech opět potvrdila své vedoucí postavení na trhu multifunkčních tiskových zařízení a produkčních tiskových strojů. V roce 2010 dosáhla na nejvyšší příčku žebříčku ve čtyřech sledovaných segmentech, kterými jsou černobílé a barevné stránkové multifunkce a černobílé a barevné produkční stroje. Výsledky kusových prodejů jsou v těchto segmentech vynikající a produkty Konica Minolta jsou nejčastěji nasazovány především v segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů.

Tradičně nejlepších výsledků v tržních podílech dosahuje Konica Minolta již několik let v segmentu multifunkčních zařízení. V segmentu barevných multifunkcí formátu A3 si společnost v roce 2010 ukousla 38,2 % trhu. V segmentu černobílých multifunkcí formátu A3, dosáhla Konica Minolta téměř 27% podílu na trhu. V segmentu barevných multifunkční zařízení formátu A4, která jsou stále rozšířenějším vybavením nejen velkých pracovišť, ale především menších kanceláří pokrývá Konica Minolta takřka 30 % českého trhu.

Nemalý vliv na tyto výsledky má propracovaný systém servisu a také kvalita tiskových výstupů, kterých stroje Konica Minolta dosahují díky použití polymerovaných tonerů Simitri. Tonery jsou navíc vyráběny s příměsí biomasy a díky nižší zapékací teplotě mají tisková zařízení nižší spotřebu energie a nižší produkci emisí.

Produkční tisk

V oblasti produkčního tisku, který je soustředěn především v menších tiskárnách či grafických studiích, dosáhla Konica Minolta prvenství jak v kategorii barevných (65 %) tak i černobílých (60 %) zařízení. Ve stejném segmentu operuje také sesterská značka Develop, která zvyšuje celkový podíl prodaných strojů o přibližně 6 %, celkově tedy Konica Minoltě přísluší prvenství na trhu produkčních strojů s více než 65% podílem na trhu.

„Jsme velmi rádi, že můžeme prezentovat takto dobré výsledky za rok 2010. Ačkoliv počátkem roku ještě doznívaly škrty způsobené ekonomickou recesí, podařilo se nám především díky kvalitním službám udržet nastavenou laťku a dosáhnout lepších výsledků než ve stejném období minulého roku," dodal k výsledkům Jiří Jelínek, ředitel oddělení Business Development Konica Minolta Business Solution Czech.

Ekonomické ukazatele

Vývoj postavení společnosti Konica Minolta v celkovém segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů na českém trhu, ukazuje na rostoucí trend. Ve finančním objemu realizovaných prodejů zaujímá Konica Minolta v tomto segmentu trhu první místo, její podíl 33,8 % je přitom větší, než je součet podílů tří dalších výrobců na druhém, třetím a čtvrtém místě.

Celkový obrat společnosti se za období od dubna 2010 do března 2011 díky dobrým prodejním výsledkům vyšplhal na 1,29 mld korun což je zvýšení obratu oproti předchozímu roku (2009) o 40 milionů korun. Celkový zisk společnosti se vyšplhal na téměř 87 milionů korun, ve srovnání s předchozím rokem je to růst o téměř 13 procent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Zima za námi, plynu je dost

    Před začátkem zimní topné sezóny si podniky ani drobní spotřebitelé nebyli jisti, jak vystačí se zásobami paliv. Teď už to máme za sebou a ministerstvo průmyslu a obchodu s úlevou konstatuje, že jsme obstáli na výbornou. I když zásobování, zvláště plynu z tradičních zdrojů, bylo přerušeno, nic dramatického se nestalo. Není pochyb o tom, že hlavní roli sehrál odpovědný přístup velkých i malých odběratelů, kteří vystačili s tím, co bylo k dispozici. Vcelku logicky tomu napomohly i výrazně vyšší ceny energií a také technologie efektivněji využívající každou kilowatthodinu. Nicméně šetrné nakládání se zdroji musí pokračovat během celého roku, protože levně už nikdo nenakoupí a nadbytek zdrojů zřejmě už navždy patří minulosti. Potvrdilo se tak staré české přísloví, že nouze naučila Dalibora housti. Ku prospěchu nás všech.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2023

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 4

O společensky užitečné činnosti v oblasti ochrany duševního vlastnictví 6. prosinec 2022

Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3