INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
 Konica Minolta si drží postavení na českém trhu stránkových multifunkcí a produkčních strojů, kde dosahuje podílů v rozmezí 30 až 65 %. V uplynulém roce 2010 dosáhla na první místo ve čtyřech sledovaných segmentech.

Společnost Konica Minolta Business Solutions Czech opět potvrdila své vedoucí postavení na trhu multifunkčních tiskových zařízení a produkčních tiskových strojů. V roce 2010 dosáhla na nejvyšší příčku žebříčku ve čtyřech sledovaných segmentech, kterými jsou černobílé a barevné stránkové multifunkce a černobílé a barevné produkční stroje. Výsledky kusových prodejů jsou v těchto segmentech vynikající a produkty Konica Minolta jsou nejčastěji nasazovány především v segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů.

Tradičně nejlepších výsledků v tržních podílech dosahuje Konica Minolta již několik let v segmentu multifunkčních zařízení. V segmentu barevných multifunkcí formátu A3 si společnost v roce 2010 ukousla 38,2 % trhu. V segmentu černobílých multifunkcí formátu A3, dosáhla Konica Minolta téměř 27% podílu na trhu. V segmentu barevných multifunkční zařízení formátu A4, která jsou stále rozšířenějším vybavením nejen velkých pracovišť, ale především menších kanceláří pokrývá Konica Minolta takřka 30 % českého trhu.

Nemalý vliv na tyto výsledky má propracovaný systém servisu a také kvalita tiskových výstupů, kterých stroje Konica Minolta dosahují díky použití polymerovaných tonerů Simitri. Tonery jsou navíc vyráběny s příměsí biomasy a díky nižší zapékací teplotě mají tisková zařízení nižší spotřebu energie a nižší produkci emisí.

Produkční tisk

V oblasti produkčního tisku, který je soustředěn především v menších tiskárnách či grafických studiích, dosáhla Konica Minolta prvenství jak v kategorii barevných (65 %) tak i černobílých (60 %) zařízení. Ve stejném segmentu operuje také sesterská značka Develop, která zvyšuje celkový podíl prodaných strojů o přibližně 6 %, celkově tedy Konica Minoltě přísluší prvenství na trhu produkčních strojů s více než 65% podílem na trhu.

„Jsme velmi rádi, že můžeme prezentovat takto dobré výsledky za rok 2010. Ačkoliv počátkem roku ještě doznívaly škrty způsobené ekonomickou recesí, podařilo se nám především díky kvalitním službám udržet nastavenou laťku a dosáhnout lepších výsledků než ve stejném období minulého roku," dodal k výsledkům Jiří Jelínek, ředitel oddělení Business Development Konica Minolta Business Solution Czech.

Ekonomické ukazatele

Vývoj postavení společnosti Konica Minolta v celkovém segmentu barevných multifunkcí a produkčních strojů na českém trhu, ukazuje na rostoucí trend. Ve finančním objemu realizovaných prodejů zaujímá Konica Minolta v tomto segmentu trhu první místo, její podíl 33,8 % je přitom větší, než je součet podílů tří dalších výrobců na druhém, třetím a čtvrtém místě.

Celkový obrat společnosti se za období od dubna 2010 do března 2011 díky dobrým prodejním výsledkům vyšplhal na 1,29 mld korun což je zvýšení obratu oproti předchozímu roku (2009) o 40 milionů korun. Celkový zisk společnosti se vyšplhal na téměř 87 milionů korun, ve srovnání s předchozím rokem je to růst o téměř 13 procent.

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3