INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
Vivantis_10let2Přední český internetový prodejce VIVANTIS slaví v červnu desáté narozeniny. Martin Rozhoň v roce 2001 spustil portál Celostnimedicina.cz a internetový obchod Prozdravi.cz. K tomuto prvnímu e-shopu, který se stal ve svém segmentu leaderem, postupně přibyly další úspěšné obchody Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Nakupnicentrum.cz a Sperky.cz. VIVANTIS chce toto výročí slavit se svými zákazníky, a proto pro ně v průběhu června připravil bohatou narozeninovou oslavu v podobě soutěže o opravdu hodnotné ceny. Nakupující se mohou těšit na 100 netbooků značky Asus, hlavní výhrou pak bude osobní automobil Škoda Fabia Ambiente.

„Když jsem se před 10 lety rozhodl podnikat na internetu, byl to v tu dobu velký krok do neznáma. Na začátku, kdy jsem celou firmu provozoval v obývacím pokoji, mě nenapadlo, že bude mít moje rozhodnutí takový úspěch. Původně jsem se chtěl věnovat pouze segmentu celostní a alternativní medicíny, ale vývoj a naskýtající se možnosti daly původnímu plánu jiný spád. Postupně jsme úspěšně spustili další e-shopy a se stále se rozrůstajícím týmem se stali lídry ve svých segmentech," řekl Martin Rozhoň.

„Správnými rozhodnutími a tvrdou prací jsme v oblasti parfémů, hodinek, šperků a produktů pro zdraví a krásu dosáhli vedoucích pozic na trhu. Právě specializace na tento druh komodit v době, kdy se všichni zaměřovali na elektro, byla naším základním kamenem úspěchu. Chtěl bych tímto poděkovat všem zaměstnancům společnosti za jejich nasazení a také všem zákazníkům za jejich důvěru," dodal Martin Rozhoň.

VIVANTIS jako jediný z největších hráčů na trhu odolal nabídkám investorů a stále je držen v rukou Martina Rozhoně jako stoprocentního vlastníka.

Narozeninová akce startuje 1. června. Na obchodech www.prozdravi.cz, www.hodinky.cz, www.krasa.cz, www.sperky.cz a www.parfemy.cz bude až do konce měsíce probíhat velká narozeninová soutěž o 101 hodnotných cen. Jako hlavní výhra je pro zákazníky připraven osobní automobil Škoda Fabia Ambiente a 100 netbooků Asus EEE PC 1005.

Výherci budou vybráni ze všech došlých objednávek v průběhu měsíce června. Hra je založena na co nejpřesnějším tipu, kolik parfémů LANVIN Eclat D´Arpege 100ml (parfém včetně krabičky) se vejde do zavazadlového prostoru automobilu Škoda Fabia Ambiente. Nejpřesnější tip vyhrává auto, ostatních 100 nejpřesnějších tipů získává netbook. Podrobnější informace se dozvíte na všech výše uvedených e-shopech.

VIVANTIS v číslech:

• internetové obchody VIVANTIS doručily svým zákazníkům již více než 1 273 000 zásilek

• nabízejí 50 000 položek od 680 značek a měsíčně je navštíví 1 200 000 návštěvníků

• dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96% z 86 tisíc zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým

• Obrat za rok 2010 činil 397 milionů Kč

• VIVANTIS má 100 zaměstnanců

O společnosti VIVANTIS a.s.

Společnost VIVANTIS a.s. je předním internetovým prodejcem v České republice. Zaměřuje se na prodej kosmetiky, parfémů, šperků, hodinek a produktů pro zdraví a provozuje největší internetové obchody v těchto oborech s názvy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz a Nakupnicentrum.cz. Zákazníkům internetových obchodů společnosti VIVANTIS a. s. již bylo odesláno více než 1 273 000 zásilek, měsíčně její servery zaznamenají v průměru více než milion návštěv.

Společnost VIVANTIS a. s. je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Její internetové obchody získaly certifikaci APEK Certifikovaný obchod 1. a 2. stupně, což zákazníkům zaručuje jistotu bezpečného a bezproblémového nakupování. Internetové obchody společnosti VIVANTIS jsou držiteli značky SOS – Spotřebitelský audit obchodních podmínek (SAOP), což je zárukou jistoty, že obchodní podmínky nejsou v rozporu se zákonem. Dle nezávislého nákupního rádce Heureka.cz by 96 % z 86 tisíc zákazníků doporučilo internetové obchody VIVANTIS svým známým.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ochlazení z Bruselu

    Svět se dostal do bezprecedentní situace. Kdo by před rokem řekl, že Evropská unie bude firmám a lidem nakazovat, jak si mají zatopit. Kolik stupňů Celsia bude v pořádku, kolik ne a kdy si budou teplomilní hříšníci koledovat o trest. Vracíme se tak do časů direktivní ekonomiky, do dob, kdy strana a vláda nařizovala, co kdo smí a nesmí. V kapitalizmu přece měla místo nařízení a zákazů usměrňovat chování společnosti neviditelná ruka trhu. Jenže ani ta, jak se ukazuje, nezískala plnou důvěru vedení. Ano, zemního plynu, elektřiny i dalších energií se nebude dostávat, ale s jeho kritickým nedostatkem roste jejich cena. Kdo tedy bude moci příští zimu topit „pánu Bohu do oken“? Myslím si, že skoro nikdo. Omezovat se ve spotřebě a snižovat náklady se stane nutností, pokud mají firmy a domácnosti přežít krizové období. Tento ekonomický zákon...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Formulace zásad mediační dohody 10. srpen 2022

V předchozích příspěvcích jsme se seznámili s těmi fázemi mediace, ve kterých IP mediátor navozuje pocit vzájemné důvěry a pozitivního ovzduší pro mediační jednání, nastavuje základní pracovní a společenská pravidla, a také aktivně naslouchá stranám a pojmenovává předměty jednání. Strany konfliktu však nebyly zatím připraveny spolu efektivně komunikovat a vzájemně si na­slouchat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3