Kopos Kolín a.s., výrobce elektroinstalačního úložného materiálu, investoval 111 milionů Kč na výstavbu nové výrobní a skladové haly na Ukrajině. Její slavnostní otevření proběhlo v těchto dnech. Na Ukrajině byla založena v listopadu 1997 první z dnešních 13 dceřiných společností Koposu Kolín a.s. Od roku 2004 se Kopos Elektro Ukrajina zabývá nejen prodejem elektromateriálu, ale začíná vyrábět kabelové lišty a ohebné trubky, známé pod názvem husí krky.
Společnost Merck spol. s r. o. (Merck Česká republika) v rámci svého 20. výročí na českém chemickém a farmaceutickém trhu otevírá od září 2011 grantové programy pro studenty doktorandského studia Akademie věd České republiky.
V rámci letošního ročníku ČSOB Nadačního programu vzdělání rozdělila banka jeden milion korun mezi 11 vítězných projektů, které se zabývají rozšířením znalostí na poli finanční gramotnosti. U přihlášených projektů komise zkoumala přínos, cíl a dopad projektů, jejich společenský rozměr, finanční stránku a předpoklady k jejich realizaci.
Přední český internetový prodejce VIVANTIS slaví v červnu desáté narozeniny. Martin Rozhoň v roce 2001 spustil portál Celostnimedicina.cz a internetový obchod Prozdravi.cz. K tomuto prvnímu e-shopu, který se stal ve svém segmentu leaderem, postupně přibyly další úspěšné obchody Parfemy.cz, Hodinky.cz, Krasa.cz, Nakupnicentrum.cz a Sperky.cz. VIVANTIS chce toto výročí slavit se svými zákazníky, a proto pro ně v průběhu června připravil bohatou narozeninovou oslavu v podobě soutěže o opravdu hodnotné ceny. Nakupující se mohou těšit na 100 netbooků značky Asus, hlavní výhrou pak bude osobní automobil Škoda Fabia Ambiente.
Příběh možná jako z pohádky: Jeden ze studentů fakulty informatiky VUT Brno dostane zajímavý nápad. Osloví dva kamarády s návrhem dotvořit jej do reálnější podoby a přihlásit do mezinárodní soutěže. Tým dává hlavy dohromady, nový software přihlásí a ten posléze zvítězí.
Konica Minolta si drží postavení na českém trhu stránkových multifunkcí a produkčních strojů, kde dosahuje podílů v rozmezí 30 až 65 %. V uplynulém roce 2010 dosáhla na první místo ve čtyřech sledovaných segmentech.
Hledáme zázračný recept na produktivitu a loajalitu mladých lidí. Snažíme se jít jejich zvyklostem naproti. Přetváříme pracovní prostředí, benefity i způsoby komunikace. Na základě studií a vědeckých šetření věříme, že se nám tyto investice vrátí. Odpověď je ale stejně nejistá jako perspektiva budoucnosti. Zapomněli jsme si položit základní otázku: proč se chování mladých lidí v pracovním prostředí tolik proměnilo? Mnozí se snaží najít odpověď ve výrazu work-life balance. A částečně to pravda je. Ale přeci jen to není všechno. Spíše jen zlomek toho, co na mladé lidi působí. Co to tedy z předchozích generací dělalo dříče, kteří byli schopní zatnout zuby? Vidina jistoty, vidina vlastního bydlení. Tyhle oblasti spolu souvisejí. Realitní trh je podstatným dílkem rovnice. Předchozí generace intenzivně usilovaly o to domov vybudovat se vším...
Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.
Pokračování ...