Petrof. Značka, která má víc než zvuk. Její tóny zní po celé zeměkouli. Loni oslavila 155. výročí na trhu. Není však samo sebou, že je ryze česká, žádaná a s image opírající se jak o tradici a léty prověřené hodnoty, tak o vlastenectví spojené s moderním pojetí businessu napříč kontinenty a empatickou komunikaci se zákazníkem. Petrof je značka plná osobních vztahů, otevřeného srdce i touhy experimentovat a okoušet nekonečné výzvy, které píší dějiny podnikání současnosti. Strategii úspěchu poodhalila Mgr. Zuzana Ceralová Petrofová, prezidentka skupiny PETROF:
Síť drogerií ROSSMANN podobně jako v minulých letech zachovala pozitivní růst. Uplynulý rok 2019 společnost úspěšně zakončila obratem ve výši deset miliard euro a zaznamenala tak celkový nárůst zisku o 5,7 %.
280 startupů z 59 zemí se přihlásilo do 11. akceleračního kola, což je dosud rekordní počet. Z nich bylo vybráno 6 startupů z 5 zemí. Tento obrovský zájem opět potvrdil globální pozici StartupYardu v oblasti technologických inovací.
Vzpomínám si, jak mi máma ráno balila namazaný chleba a kus ovoce do školy. Musel stačit papírový sáček od mouky, často použitý vícekrát. Dnes si děti odnášejí svačinu v hygienické a estetické potravinářské fólii. Zpravidla jde o výrobek Fresh’n’Roll oceněný značkou Česká kvalita, jejž na trh dodává Mirel Vratimov a.s. Se statutárním ředitelem této společnosti Milanem Rafajem jsme si povídali o záležitostech, které jsou s kvalitou spojeny, ačkoli nemusí být na první pohled patrné.
Ačkoli si to možná Pražané příliš neuvědomují, využívají možností nákupu a služeb jako každodenní samozřejmost v blízkosti svého bydliště zejména proto, že jim to ušetří čas i námahu, ale i proto, že si na to zvykli. A je to právě společnost Regata Čechy, a.s., která se stará o to, aby v jejích nákupních centrech bylo lidem stále příjemněji a pohodlněji. Představitelé uvedené firmy dokážou spolehlivě odhadnout, jak se budou měnit potřeby a přání zákazníků a podle toho oslovují jednotlivé nájemce, a především přizpůsobují strategickou koncepci veškerých inovací v tomto směru. Jaký byl z pohledu Filipa Votruby, ředitele závodu Obchodní domy Regata, uplynulý rok?
Příběh společnosti ORLING s.r.o. je naprosto mimořádný, a přece tak typický pro mnoho rodinných firem. Je postaven na světově jedinečných výsledcích českého vědce v oblasti výživy kloubů. Rozvinout se mohl jen v podmínkách obnovené demokratické společnosti. Vypráví o něm Ing. Kateřina Marie Dušková, spolumajitelka a jednatelka společnosti ORLING z Ústí nad Orlicí.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...