INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

04 Česko platí kartouAsociace českého tradičního obchodu a Sdružení místních samospráv se připojily k projektu “Česko platí kartou”. Díky němu lze žádat o platební terminál a získat jej zdarma včetně s ním spojených služeb i nulových transakčních poplatků z realizovaných plateb.

“K projektu jsme se připojili především proto, že podporujeme každý smysluplný projekt, který pomůže malým obchodníkům i celému venkovu zlepšit komfort pro občany. Možnost vylepšit služby zákazníkům i v těch nejmenších prodejnách a obcích je vítaná a potřebná,” vysvětluje Pavel Březina, předseda Asociace českého tradičního obchodu (AČTO).

V loňském roce bylo v ČR celkem 25 terminálů na 1 000 obyvatel, evropský průměr byl přitom 32 terminálů na 1 000 lidí. Zlepšit tuzemskou situaci pomáhá právě projekt “Česko platí kartou”.

Rozšíření podporované skupiny o obce a neziskové organizace vnímá velmi pozitivně i Sdružení místních samospráv. “Jde o další rozšíření služeb našim občanům. Navíc v době, kdy je bezkontaktní platba preferována. V naší obci umístíme terminály do obecních prodejen a plánujeme i rozšíření o možnost placení poplatků vybíraných obcí,” říká starosta obce Vysočina a člen předsednictva Sdružení místních samospráv Tomáš Dubský.

Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) podpoří i malé obce. Ty budou nově moci nabídnout platbu kartou přímo na obecním úřadě. “Děkuji všem partnerům, kteří i v této velmi ekonomicky složité době chtějí do projektu investovat a podpořit tak zejména živnostníky a malé firmy. Současně podpoříme i malé obce, ty budou moct nově nabídnout platbu kartou přímo na obecním úřadě. Je také důležité, že se do projektu zapojili noví partneři, zájemci si tak mohou vybrat z širší nabídky. Obchodníci mohou zažádat i o platební brány, které jsou klíčové pro rozvoj prodeje přes e-shopy. Právě e-commerce je nyní v pandemické situaci mnohdy jedinou možností, jak si udržet alespoň nějaké příjmy,” odhaluje zástupce náměstkyně ministra a ředitel odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání na MPO Pavel Vinkler.

V užívání bezkontaktních karet je ČR jedním ze světových lídrů. Projekt “Česko platí kartou” má fungovat minimálně do konce roku 2022. Díky němu si lze požádat o platební terminál a získat jej zdarma včetně s ním spojených služeb i nulových transakčních poplatků z realizovaných plateb. Do projektu se vedle stávající Komerční banky nebo ČSOB nedávno zapojili také další poskytovatelé terminálů - Global Payments, Revo a Moneta Platební služby, obchodníci tak mají větší možnost výběru.

Více informací o projektu: https://www.ceskoplatikartou.cz/

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3