INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Interface1Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER přicházejí s novou funkcí s názvem „identifikační štítky“. Uživatelům poskytne univerzální nástroj pro snadné filtrování a následné zpracování dat. Zákazníci si mohou volit kritéria filtrování dle vlastních potřeb, aniž by musel do systému zasahovat programátor, jak tomu bylo doposud.

Snadné a přehledné filtrování dat a údajů o obchodních partnerech dle nejrůznějších parametrů je pevnou součástí PREMIER system už od jeho prvotní verze. Zejména společnostem s širokou bází klientů však strmě rostou nároky na třídění a kategorizaci obchodních partnerů dle společných znaků. Marketingová oddělení se zase při oslovování zákazníků a plánování kampaní snaží zaměřit na jasně definované segmenty dle desítek parametrů. Nejen pro takové společnosti vývojáři PREMIER system X5 připravili novinku v podobě funkce Identifikační štítky.

Funkce přináší bez nadsázky neomezené možnosti filtrování a třídění stovek údajů o zákaznících a obchodních partnerech. Uživatel nyní může vytvářet libovolný číselník identifikačních štítků, který obsahuje požadované společné znaky partnera (bonitu, aktivitu, solventnost, referenční účely, polohu kampaně, podmínky pro poskytování služby a mnoho dalších). Dle těchto parametrů lze následně filtrovat seznamy pro oslovování zákazníků a obchodních partnerů stejně snadno, jako například sestavovat ceníky, hromadně vystavovat faktury a podobně.

Kategorie si navíc může uživatel vyvářet libovolně na základě svých potřeb. Identifikační štítky jsou tak skutečně univerzálním nástrojem, který zákazníkvyužije napříč moduly systému PREMIER.

Výhody a možnosti

·        Snadná grafická identifikace partnera.

·        Neomezené množství přidělených štítků.

·        Snadné filtrování pomocí tzv. smartfiltru.

·        Hromadné akce přidělování i vyřazování štítků (např. přiřazování dle obratu, aktivity, solventnosti apod.).

·        Možnost definovat šablonu vydaných faktur štítkem místo partnera a tak automaticky a okamžitě vystavit až tisíce faktur.

O společnosti PREMIER system

Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 15leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost PREMIER system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.

Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tím je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 800 subjektů (více než 15 tis. licencí). Dlouhodobé cíle společnosti jsou založeny poskytování produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.

Více informací naleznete na www.premier.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3