Možná to zní jako příběh z pohádky: Student fakulty informatiky VUT Brnodostane zajímavý nápad. Osloví dva spolustudující kamarády s návrhem dotvořit jej do reálnější podoby a přihlásit do mezinárodní soutěže. Trojice mladých lidí dává havy dohromady, vytvoří nový software, přihlásí do soutěže a ten posléze zvítězí.
Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS) rozšiřuje možné formy komunikace s veřejností. Od pondělí 5. března 2012 se s Liškou můžete potkat nejen na oficiálním webu ČMSS ale také na blogu a diskusním fóru. Nově mohou klienti ČMSS a veřejnost kontaktovat Centrum klientské péče přes Skype či Twitter a Liška otevřela také nový Twitter účet určený pro média a novináře.
Obchodní portál Aukro.cz zahájil v těchto dnech prodej dovolených a zájezdů, které nabízí společnost Student Agency pod značkou dovolena.cz. Vznikla tak nová prodejní kategorie, která aktuálně nabízí přes 1,5 milionu zájezdů. Nová spolupráce se v krátké době projeví i v dalších speciálních nabídkách s tím, že oba partneři připravují další novinky.
Podle aktuálního průzkumu celosvětové sítě poradenských společností KPMG The Converged Lifestyle – Consumers and Convergence 5 má po celém světě tradiční pevnou telefonní linku přes 80 procent zákazníků využívajících telekomunikační služby. Oproti loňskému roku je to pokles o čtyři procentní body. V regionu Evropy, Středního východu a Afriky je podíl pevných připojení 76 procent, tedy pod celosvětovým průměrem. V České republice tuto službu využívá 1,7 milionu zákazníků. Vzhledem k současnému boomu mobilních zařízení tak nad budoucností pevných linek visí otazník.
Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel telekomunikačních služeb, uvedl dnes do provozu nové technologické prostory v pražském datovém centru společnosti CE Colo (dříve známé jako SITEL). Dial Telecom tak rozšířil prostor využívaný v rámci datového centra o dalších více než 40 m2 a 60 kW. Náklady na zřízení se pohybují v řádu milionů korun.
Konkurenční boj vládne světu. Jak v něm ale v dnešní době obstát a získat klienty na svou stranu? Návod zní logicky – racionalizovat procesy uvnitř firmy, zaměřit se přímo na zákazníky a jejich potřeby, budovat s nimi dlouhodobé vztahy. Proto přichází společnost RAYNET s.r.o., která uvádí na trh své revoluční softwarové řešení. Seznamte se s prvním ryze českým Cloudovým CRM. RAYNET Cloud CRM nabízí jednoduché a elegantní řešení pro podporu a řízení obchodu, které ulehčí podnikání top manažerům i ambiciózním nováčkům.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...