INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

chrome u5jKzF3rnUZdá se, že svět se mění ještě rychleji, než jsme si zatím dokázali představit, bohužel ale ne vždy k lepšímu. O to víc si však začínáme vážit toho, co nám dává pocit stability a bezpečí.

I přes dramaticky nepříznivý vývoj vstupních nákladů a rekordní inflaci patří naše potravinářství mezi ty sektory, kterým se daří dopady na občany alespoň mírnit, i když stále víc lidí bude i tak mnohem pečlivěji zvažovat, čím naplnit svůj nákupní košík, aby za přijatelnou cenu získali i patřičnou kvalitu. Jedním ze způsobů, jak vyjít s rodinným rozpočtem, je i snížení dosud poměrně velkého plýtvání potravinami v našich domácnostech – chutné potraviny se totiž tak lehce nevyhazují. Spotřebitelé se sice již naučili sledovat složení potravin, to jim ale spolehlivě nezaručí, že jim budou také chutnat. Ne vše, co je takzvaně „zdravé“, se totiž musí zároveň snoubit s lahodnou chutí. Naštěstí je tady už čtrnáctým rokem soutěž o značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA, do níž čeští výrobci přihlašují to nejchutnější, co svým zákazníkům chtějí nabídnout, a tak není nic jednoduššího, než si takto označené výrobky vyhledat a udělat radost nejen sobě, ale i svým blízkým. A že je už z čeho vybírat! Značku ČESKÁ CHUŤOVKA získalo dosud celkem 227 českých firem pro 1381 svých výrobků a DĚTSKOU CHUŤOVKU již 97 českých výrobců pro celkem 223 potravin. Význam obou značek pro české spotřebitele nyní ještě vzrůstá právě v souvislosti s měnící se situací ve světě, která nekompromisně obnažila limity bezbřehé globalizace, což nepochybně povede ke stále vyšší orientaci ekonomiky i spotřebitelské poptávky na domácí výrobky a domácí značky. Nelze se však spoléhat na to, že toto očekávané posilování poptávkového trendu po českých potravinách se projeví automaticky, spotřebitel se bude zároveň stále více orientovat i podle dalších informací. Kritérium vynikající chuti potravin je bezesporu jedním z nejdůležitějších.

Prozíraví výrobci tak stále častěji přitahují pozornost spotřebitelů ke svým výrobkům tím, že se vysoutěženými logy ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA chlubí ve své propagaci a umísťují je i přímo na obal výrobku. Všechny úspěšné potraviny si navíc mohou spotřebitelé jednoduše vyhledat i na webu www.ceskachutovka.cz .Vzhledem k tomu, že se v posledních letech stále více zákazníků uchyluje k nákupům potravin on-line, navázali jsme nově partnerskou spolupráci s největším e-shopem potravin u nás Rohlík.cz. To držitele značek Česká chuťovka a Dětská chuťovka ještě více na trhu zviditelní.

Vysokou prestiž značce ČESKÁ CHUŤOVKA zajišťuje od počátku to, že ji uděluje zcela nezávislá hodnotitelská komise renomovaných potravinářských odborníků, kteří vznik soutěže před 14 lety iniciovali a stále dbají na její objektivitu a regulérnost. Nad 14. ročníkem soutěže o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2022“ převzala i letos odbornou garanci renomovaná Vysoká škola chemicko-technologická v Praze společně s VOŠ, SPŠ a SOŠ PODSKALSKÁ, kde budou na podzim opět probíhat i veškerá hodnocení přihlášených výrobků. Odborným patronem soutěže je rektor VŠCHT prof. Dr. RNDr. Pavel Matějka.

Značku DĚTSKÁ CHUŤOVKA bude již podvanácté udělovat dětská porota složená z členů Dětské tiskové agentury, studentů 1. ročníku střední potravinářské školy „PODSKALSKÁ“ a žáků ZŠ Londýnská v Praze 2. Jen výrobky označené touto značkou se mohou chlubit tím, že si ji vysoutěžily v senzorickém testování přímo dětmi a odrážejí tak věrně dětské chuťové preference, které jsou často jiné než u dospělých. V neposlední řadě se organizátoři snaží propagací této značky podpořit zájem mladé generace o uplatnění v potravinářském průmyslu.

Čtrnáctý ročník soutěže proběhne opět pod záštitou Stálé komise Senátu pro rozvoj venkova a ministra zemědělství Zdeňka Nekuly a nově i pod záštitou prezidenta Agrární komory Jana Doležala. Předávání ocenění se uskuteční tradičně v Rytířském sále Valdštejnského paláce, v sídle Senátu, 31. října 2022. I letos se počítá s tím, že tři něčím výjimečné výrobky získají „Cenu novinářů – Česká chuťovka 2022“. V pořadí již dvanáctá výrazná osobnost českého potravinářství bude slavnostně poctěna titulem „Rytíř české chuti“.

Uzávěrka přihlášek výrobců do letošní soutěže je 15. září. Přihlášku i pravidla soutěže lze nalézt na www.ceskachutovka.cz . Českou chuťovku je možné také sledovat na facebooku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky, mj. i od výrobců nejchutnějších českých potravin.

Tradičními partnery soutěže jsou Albert (generální partner) a Hasičská vzájemná pojišťovna, která poskytne jejím účastníkům zvýhodněné podmínky při sjednávání pojištění a Národní zemědělské muzeum. Váženými partnery České chuťovky jsou rovněž renomovaná společnost Český porcelán Dubí, Česká marketingová společnost a osvědčený marketingový pomocník MarkAs.

Hlavními mediálními partnery soutěže jsou vydavatelství AGRAL, vydavatelství RIX a Regionální televize CZ, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně i Dětská tisková agentura.

Nezbývá si tedy než přát, aby podzimní slavnostní setkání nejlepších českých potravinářů – vítězů 14. ročníku soutěže ČESKÁ CHUŤOVKA 2022 probíhalo i v příznivější společenské a ekonomické atmosféře, než v jaké nás zastihlo letošní jaro.

www.ceskachutovka.cz  www.facebook.com/ceskachutovka 

Hasičská vzájemná pojišťovna a.s. je již tradičním partnerem soutěže Česká chuťovka. V této soutěži jsou oceňováni výrobci kvalitních českých potravin, kteří tímto způsobem propagují sebe a své výrobky.

Soutěž Česká chuťovka je zaměřena na podnikatele a firmy, jejichž činnost a další úspěšný rozvoj si lze jen těžko představit bez kvalitního pojištění. Hasičská vzájemná pojišťovna – ryze česká pojišťovna v rámci své obchodní strategie oslovuje právě tento typ klientů a tím trvale udržuje „českého ducha“ i v oboru pojišťovnictví na českém pojistném trhu. Usnadňuje a pomáhá překonávat svým klientům významnou část nebezpečí, kterým musí podnikatelé čelit.

HVP a.s. pro účastníky 14. ročníku soutěže o značku Česká chuťovka 2022 opět připravila zvýhodněnou nabídku pojištění jak pro soukromé pojištění účastníků soutěže, tak i pro pojištění jejich podnikatelských aktivit. Jako partner soutěže poskytne účastníkům soutěže 20% slevu na pojištění soukromého majetku, odpovědnosti a pojištění úrazu. Pěti nejlépe hodnoceným účastníkům bude poskytnuta 30% sleva na pojištění podnikatelských rizik. Všem účastníkům soutěže při sjednání pojištění u HVP a.s. poskytne v průběhu roku 2022 obchodní slevu 15 % při sjednání pojištění podnikatelských rizik.

Hasičská vzájemná pojišťovna se rozhodla zvýhodnit i soutěž Dětská chuťovka.

(tz)

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3