INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

UZ6 EaswZ pozice předsedajícího jednatele dm drogerie markt odchází k 30. září 2021 Gerhard Fischer. Rozvoji společnosti dm se věnoval téměř 40 let, u zrodu jedné z nejoblíbenějších drogerií na českém i slovenském trhu a současné jedničky na drogistickém trhu stál takřka od samého počátku.

Svou kariéru v dm zahájil Gerhard Fischer v roce 1982 na pozici oblastního manažera rakouské dm. V letech 1992 až 1996 působil jako poradce dm drogerie v Čechách a na Slovensku, poté se stal jednatelem obou dceřiných společností. Vzhledem k velkému potenciálu růstu dm na českém trhu se od roku 2004 již plně věnoval vedení dm Česká republika.

O chod společnosti dm Česko se bude starat širší vedení

V souvislosti s ukončením aktivní pracovní kariéry Gerharda Fischera dochází k organizačním změnám ve vedení společnosti. Národní i mezinárodní agendu Gerharda Fischera přeberou jednatelky Martina Horká a Markéta Kajabová, které budou nadále zodpovědné také za resorty a regiony, jež v současné době vedou. „Velmi si vážíme práce, kterou Gerhard Fischer v dm odvedl. Představuje pro nás závazek do budoucna – pokračovat v jeho odkazu a udržet dm na špičce českého drogistického trhu. Děkujeme za jeho příkladné vedení prosperující společnosti a přejeme hodně štěstí i v další životní etapě,“ uvádí jednatelky Martina Horká a Markéta Kajabová.

Nově bude etablováno širší vedení společnosti, které se rozroste o další tři členy. Do širšího kruhu vedení nově patří manažerka sortimentu Michaela Zikmundová, manažer komunikace Jiří Peroutka a manažer IT Josef Razím.

Takto vytvořená hierarchie si klade za cíl prohloubit spolupráci zástupců těchto odborných oddělení na mezinárodní úrovni a využít jejich znalostí pro strategické rozhodování. Nové uspořádání má vést k zajištění stability společnosti dm a zároveň ke kontinuitě dalšího rozvoje při neustále se měnících podmínkách.

Nová organizace vedení společnosti dm drogerie markt Česká republika:
• Martina Horká, jednatelka zodpovědná za resorty marketing & nákup, logistika a lidské zdroje + regionálně zodpovědná;
• Markéta Kajabová, jednatelka zodpovědná za resorty expanze, F&C a ISM + regionálně zodpovědná;
• Alena Střížová, prokuristka zodpovědná za resort lidských zdrojů + regionálně zodpovědná;
• Petr Vaněček, prokurista zodpovědný za resort logistiky + regionálně zodpovědný;
• Veronika Skusilová, prokuristka zodpovědná za resort F&C a ISM + regionálně zodpovědná;
• Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu;
• Jiří Peroutka, manažer komunikace;
• Josef Razím, manažer ISM.

(tz)

Slovo ke dni

  • Ochlazení z Bruselu

    Svět se dostal do bezprecedentní situace. Kdo by před rokem řekl, že Evropská unie bude firmám a lidem nakazovat, jak si mají zatopit. Kolik stupňů Celsia bude v pořádku, kolik ne a kdy si budou teplomilní hříšníci koledovat o trest. Vracíme se tak do časů direktivní ekonomiky, do dob, kdy strana a vláda nařizovala, co kdo smí a nesmí. V kapitalizmu přece měla místo nařízení a zákazů usměrňovat chování společnosti neviditelná ruka trhu. Jenže ani ta, jak se ukazuje, nezískala plnou důvěru vedení. Ano, zemního plynu, elektřiny i dalších energií se nebude dostávat, ale s jeho kritickým nedostatkem roste jejich cena. Kdo tedy bude moci příští zimu topit „pánu Bohu do oken“? Myslím si, že skoro nikdo. Omezovat se ve spotřebě a snižovat náklady se stane nutností, pokud mají firmy a domácnosti přežít krizové období. Tento ekonomický zákon...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Formulace zásad mediační dohody 10. srpen 2022

V předchozích příspěvcích jsme se seznámili s těmi fázemi mediace, ve kterých IP mediátor navozuje pocit vzájemné důvěry a pozitivního ovzduší pro mediační jednání, nastavuje základní pracovní a společenská pravidla, a také aktivně naslouchá stranám a pojmenovává předměty jednání. Strany konfliktu však nebyly zatím připraveny spolu efektivně komunikovat a vzájemně si na­slouchat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3