INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

UZ6 EaswZ pozice předsedajícího jednatele dm drogerie markt odchází k 30. září 2021 Gerhard Fischer. Rozvoji společnosti dm se věnoval téměř 40 let, u zrodu jedné z nejoblíbenějších drogerií na českém i slovenském trhu a současné jedničky na drogistickém trhu stál takřka od samého počátku.

Svou kariéru v dm zahájil Gerhard Fischer v roce 1982 na pozici oblastního manažera rakouské dm. V letech 1992 až 1996 působil jako poradce dm drogerie v Čechách a na Slovensku, poté se stal jednatelem obou dceřiných společností. Vzhledem k velkému potenciálu růstu dm na českém trhu se od roku 2004 již plně věnoval vedení dm Česká republika.

O chod společnosti dm Česko se bude starat širší vedení

V souvislosti s ukončením aktivní pracovní kariéry Gerharda Fischera dochází k organizačním změnám ve vedení společnosti. Národní i mezinárodní agendu Gerharda Fischera přeberou jednatelky Martina Horká a Markéta Kajabová, které budou nadále zodpovědné také za resorty a regiony, jež v současné době vedou. „Velmi si vážíme práce, kterou Gerhard Fischer v dm odvedl. Představuje pro nás závazek do budoucna – pokračovat v jeho odkazu a udržet dm na špičce českého drogistického trhu. Děkujeme za jeho příkladné vedení prosperující společnosti a přejeme hodně štěstí i v další životní etapě,“ uvádí jednatelky Martina Horká a Markéta Kajabová.

Nově bude etablováno širší vedení společnosti, které se rozroste o další tři členy. Do širšího kruhu vedení nově patří manažerka sortimentu Michaela Zikmundová, manažer komunikace Jiří Peroutka a manažer IT Josef Razím.

Takto vytvořená hierarchie si klade za cíl prohloubit spolupráci zástupců těchto odborných oddělení na mezinárodní úrovni a využít jejich znalostí pro strategické rozhodování. Nové uspořádání má vést k zajištění stability společnosti dm a zároveň ke kontinuitě dalšího rozvoje při neustále se měnících podmínkách.

Nová organizace vedení společnosti dm drogerie markt Česká republika:
• Martina Horká, jednatelka zodpovědná za resorty marketing & nákup, logistika a lidské zdroje + regionálně zodpovědná;
• Markéta Kajabová, jednatelka zodpovědná za resorty expanze, F&C a ISM + regionálně zodpovědná;
• Alena Střížová, prokuristka zodpovědná za resort lidských zdrojů + regionálně zodpovědná;
• Petr Vaněček, prokurista zodpovědný za resort logistiky + regionálně zodpovědný;
• Veronika Skusilová, prokuristka zodpovědná za resort F&C a ISM + regionálně zodpovědná;
• Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu;
• Jiří Peroutka, manažer komunikace;
• Josef Razím, manažer ISM.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3