INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
 MG 8182 edJiž 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti. 
„Spotřebitelé začali očekávat více od značek, které si vybírají. Podporují jenom ty, které jim přinášejí něco navíc. Aby mohly značky zůstat konkurenceschopné v měnícím se prostředí, musí se vyvíjet spolu s novými generacemi zákazníků. Co pohání inovace? Jak můžeme spotřebitelům pomoci ve snižování odpadu, používání menšího množství vody a energie a zároveň přinášet větší efektivitu?“ O tom všem bude hovořit Gabriel Makki, Viceprezident pro prodej ve střední Evropě společnosti Procter and Gamble.
Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit? 
• Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
• O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.
• Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
• Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
• O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
• Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.
 
Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 - 16:00 
Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W.
Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)
Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/ Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků.
 
Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3