INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
 MG 8182 edJiž 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti. 
„Spotřebitelé začali očekávat více od značek, které si vybírají. Podporují jenom ty, které jim přinášejí něco navíc. Aby mohly značky zůstat konkurenceschopné v měnícím se prostředí, musí se vyvíjet spolu s novými generacemi zákazníků. Co pohání inovace? Jak můžeme spotřebitelům pomoci ve snižování odpadu, používání menšího množství vody a energie a zároveň přinášet větší efektivitu?“ O tom všem bude hovořit Gabriel Makki, Viceprezident pro prodej ve střední Evropě společnosti Procter and Gamble.
Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit? 
• Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
• O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.
• Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
• Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
• O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
• Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.
 
Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 - 16:00 
Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W.
Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)
Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/ Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků.
 
Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.
 

Slovo ke dni

  • Je nás sedm milionů online

    Sčítání lidu, které právě probíhá, ukazuje nejen na počet obyvatel České republiky a jejich vzdělání, práci a bydlení. Zároveň dává obrázek o digitální vyspělosti národa. A myslím, že se nemáme za co stydět. Ještě nebyli sečteni všichni, a už se sedm milionů dotazníků podařilo vyplnit online. Nepochybně nejméně tři čtvrtiny Čechů daly přednost počítači před sčítacím komisařem. Někdy nám připadá, že jsme zaostalí a nikdy nedoženeme vyspělý Západ. Ale to pokládám za falešnou představu, za projev z minula, kdy jsme měli sedávat v koutě a neplést se mezi „dospělé“. Jak vidno, můžeme se rovnat s nejlepšími. Nejen v digitálních dovednostech, ale i v dalších oborech, o čemž vypovídají i úspěchy našich firem v globálním konkurenčním boji. Získáme-li potřebné sebevědomí, budeme mezi prvními. My na to máme!

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE