INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

47 innosyK výročí Světového dne sluchu představuje innogy se sociálním podnikem Transkript další významnou inovaci v komunikaci osob se sluchovým postižením. Od 3. března 2021 je k dispozici nová funkce umožňující využít službu i osobám se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou ztrátou.

Společnost innogy ve spolupráci s firmou Transkript přišla před dvěma lety jako první firma na energetickém trhu v ČR s nabídkou služby zákazníkům, kteří trpí poruchami sluchu. Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase. Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.

Jak služba funguje? Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Uživatel služby může nově svůj dotaz vepsat do speciálního řádku, dotaz je následně automaticky přečten syntetickým hlasem operátorovi dané infolinky a mluvená reakce operátora přepsána profesionálním přepisovatelem do textové podoby.

„Chceme poskytovat kvalitní služby všem zákazníkům – tedy i hendikepovaným. Osoby se sluchovým či řečovým postižením mohou vést díky této speciální službě přirozený hovor, stejně tak jako ostatní, aniž by jim unikla důležitá informace. Tato podpora je činí rovnoprávnými se slyšícími nejen v přístupu k informacím, ale i v oblasti mezilidské komunikace,“ uvádí Karel Kincl, COO innogy Zákaznické služby, a dodává: „Služba je vhodná i pro nedoslýchavé seniory či cizince, jimž přepsaná řeč telefonické komunikace umožňuje lepší porozumění.“

Vlastní přepis mluvené řeči ve společnosti Transkript provádí profesionální zapisovatelé. Transkript zaměstnává aktuálně již 18 zaměstnanců, z nichž 14 jsou osoby se zdravotním postižením. Jedná se zejména o nevidomé přepisovatele, kteří dokázali změnit svůj handicap v profesní benefit. Svým uměním psaní na klávesnici přesahující často rychlost 500 úhozů za minutu pomáhají další skupině osob s hendikepem.

„Využívání služby telefonování s textovým záznamem řeči vzrostlo o více než 500 % v porovnání s přechozími lety. Nemilou zásluhu na tomto nárůstu měla zejména krize spojená s onemocněním COVID-19, kdy se telefonování stalo často jediným způsobem, jak získat potřebné informace. Omezování úředních hodin a odkazování na telefonický kontakt staví osoby se sluchovým postižením téměř do neřešitelné situace. Možnost telefonování s online přepisem probíhajícího hovoru je proto vítaným pomocníkem, jak informace získat,“ doplnil ředitel společnosti Transkript Zdeněk Bumbálek.

Zákazníci innogy využívají široké spektrum komunikačních kanálů, jejichž prostřednictvím vyřizují záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Osobně mohou navštívit více než 40 zákaznických center po celé ČR nebo volat na zákaznickou linku 800 11 33 55. Linka je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak e-mailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zákazníci mohou využívat i online chat na internetových stránkách www.innogy.cz. nebo komunikovat přes WhatsApp.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vláda chce znovu znárodňovat

    Mimořádná situace žádá mimořádné činy. Bezprecedentní zdražování základních životních potřeb a růst výrobních nákladů nemůže zůstat bez pozornosti a zásahu vládního kabinetu. Proslýchá se, že se chystá základní energetický tarif, jenž by snížil cenu elektřiny pro odběratele s nízkou spotřebou. K tomu by však stát potřeboval mít na dodavatele elektrického proudu potřebnou páku. Jenže největší z nich, polostátní ČEZ, má soukromé vlastníky, a tak si politici s ním nemohou dělat, co chtějí. Nabízí se tedy řešení na znárodnění společnosti, respektive na její rozdělení – na část v majetku státu a část privátní. Ano, je to řešení, i když přichází se zpožděním a jistě vyjde draho. Bude zřejmě třeba akcionáře vyplatit, a to v době, kdy jsou na burze akcie hodně vysoko. Nabízí se i otázka, zda bylo správné dát ze státních rukou také plynárenskou...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3