INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

47 innosyK výročí Světového dne sluchu představuje innogy se sociálním podnikem Transkript další významnou inovaci v komunikaci osob se sluchovým postižením. Od 3. března 2021 je k dispozici nová funkce umožňující využít službu i osobám se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou ztrátou.

Společnost innogy ve spolupráci s firmou Transkript přišla před dvěma lety jako první firma na energetickém trhu v ČR s nabídkou služby zákazníkům, kteří trpí poruchami sluchu. Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase. Sluchově znevýhodnění zákazníci tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.

Jak služba funguje? Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na něj mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.

Uživatel služby může nově svůj dotaz vepsat do speciálního řádku, dotaz je následně automaticky přečten syntetickým hlasem operátorovi dané infolinky a mluvená reakce operátora přepsána profesionálním přepisovatelem do textové podoby.

„Chceme poskytovat kvalitní služby všem zákazníkům – tedy i hendikepovaným. Osoby se sluchovým či řečovým postižením mohou vést díky této speciální službě přirozený hovor, stejně tak jako ostatní, aniž by jim unikla důležitá informace. Tato podpora je činí rovnoprávnými se slyšícími nejen v přístupu k informacím, ale i v oblasti mezilidské komunikace,“ uvádí Karel Kincl, COO innogy Zákaznické služby, a dodává: „Služba je vhodná i pro nedoslýchavé seniory či cizince, jimž přepsaná řeč telefonické komunikace umožňuje lepší porozumění.“

Vlastní přepis mluvené řeči ve společnosti Transkript provádí profesionální zapisovatelé. Transkript zaměstnává aktuálně již 18 zaměstnanců, z nichž 14 jsou osoby se zdravotním postižením. Jedná se zejména o nevidomé přepisovatele, kteří dokázali změnit svůj handicap v profesní benefit. Svým uměním psaní na klávesnici přesahující často rychlost 500 úhozů za minutu pomáhají další skupině osob s hendikepem.

„Využívání služby telefonování s textovým záznamem řeči vzrostlo o více než 500 % v porovnání s přechozími lety. Nemilou zásluhu na tomto nárůstu měla zejména krize spojená s onemocněním COVID-19, kdy se telefonování stalo často jediným způsobem, jak získat potřebné informace. Omezování úředních hodin a odkazování na telefonický kontakt staví osoby se sluchovým postižením téměř do neřešitelné situace. Možnost telefonování s online přepisem probíhajícího hovoru je proto vítaným pomocníkem, jak informace získat,“ doplnil ředitel společnosti Transkript Zdeněk Bumbálek.

Zákazníci innogy využívají široké spektrum komunikačních kanálů, jejichž prostřednictvím vyřizují záležitosti spojené s odběrem zemního plynu a elektrické energie. Osobně mohou navštívit více než 40 zákaznických center po celé ČR nebo volat na zákaznickou linku 800 11 33 55. Linka je pro zákazníky k dispozici nonstop, stejně tak e-mailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Zákazníci mohou využívat i online chat na internetových stránkách www.innogy.cz. nebo komunikovat přes WhatsApp.

(tz)

Slovo ke dni

  • Pošta na kolečkách

    Vzpomínáte na pojízdné prodejny? Umožňovaly venkovu přiblížit se městu, jak znělo jedno ze socialistických hesel. Ale taková služba přežívala i do dnešních dnů. K nám každý týden zavítal se svým krámkem na kolách řezník Franta. Zájem byl velký, avšak s tím, jak začal v centru obce prosperovat obchod vedený vietnamskou rodinou, už se Fandovi tak nedařilo a přestal zajíždět. Nicméně v nedaleké vesnici to nevzdal. Česká pošta musí hlídat náklady na provoz, zároveň udržet obslužnost celé republiky. Zkouší teď na jihu Čech nabídnout své služby z pojízdného úřadu. Zatím jen na měsíc. Tento jistě zajímavý experiment může mít úspěch, ale čtyři týdny je krátká doba na to, aby si místní lidé zvykli. Navíc rozsah poskytované služby je omezený. Praxe ukáže, zda nápad z minulosti může zajistit pošťákům i slušnou budoucnost.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

2 karabec

Představujeme IP mediační centrum Praha 23. únor 2021

Cílem tohoto příspěvku je představit nově založené IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, jehož zakladatelem je společnost JUDr. David Karabec, s.r.o., která je specializovanou konzultační, poradenskou a vzdělávací společností se zaměřením na ochranu autorských a průmyslových práv, know-how, obchodní tajemství, licence, nekalou soutěž a franchising.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE