INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ČSOB zapojuje do oblasti společenské odpovědnosti i své klienty. Darovací šeky v hodnotě 300 Kč klienti obdrží ke každému nově zřízenému účtu přímo na pobočce v Praze 7. Prostředky mohou pak věnovat jedné ze čtyř partnerských neziskových organizací. Klienti tak spolurozhodují o tom, na jaké dobročinné účely budou směřovat finanční prostředky banky. Cílem projektu je nejen výrazněji podpořit neziskové organizace, ale také vzbudit zájem široké veřejnosti o jejich činnost. 

 

Pobočka ČSOB v Praze 7 je prvním místem, kde se mohou lidé od 11. listopadu 2013 spolu s bankou podílet na jejích aktivitách společenské odpovědnosti. Ke každému nově zřízenému účtu zde totiž obdrží darovací šek v hodnotě 300 Kč a vhozením ústřižku do „kasičky“ mohou přímo na místě zvolit neziskovou organizaci, kterou budou chtít podpořit. Banka následně tuto částku věnuje prostřednictvím darovací smlouvy tak, aby ji nezisková organizace mohla využít na jednu ze svých aktivit.

Do budoucna plánuje ČSOB další rozšíření projektu – např. na začátku příštího roku do nově otvírané pobočky v Praze-Smíchově. „Jednoduše řečeno, jakmile se dozvíme o nově otvírané pobočce ČSOB nebo Ery, pokusíme se domluvit s jejím vedením na realizaci projektu. Pro výběr neziskové organizace je podmínkou sídlo v městské části, po rozšíření projektu do dalších regionů bude podmínkou sídlo v daném městě či obci.,“ vysvětluje Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.

Mezi první čtyři zapojené neziskové organizace patří Armáda spásy, Nadace policistů a hasičů, o. s. SALET a Farní charita Holešovice. „Partnerské neziskové organizace pro Prahu 7 jsme vybírali tak, aby svým zaměřením postihovaly široké spektrum sociální a zdravotní problematiky a oslovily
co nejvíce cílových skupin. Můžeme tak pomoci lidem se zdravotním postižením, duševním onemocněním, osobám v domácím ošetřování či jinak sociálně znevýhodněným občanům. V případě, že si někdo zřídí více účtů, může poslat více šeků a pomoci více organizacím,“ komentuje Lukáš Vacula, ředitel pobočky v Praze 7, Komunardů.

„Získávat prostředky do neziskového sektoru je v dnešní době obzvláště náročné. Projektu banky
i podpory jejích klientů si proto nesmírně vážíme. Za sebe doufám, že se podaří propojit bankovní
a neziskový sektor v co největším počtu regionů,“ dodává Jakub Vopelák, ředitel fundrisingu Armády spásy. Pokud by lidé chtěli podpořit konkrétní projekt neziskové organizace, vybírat a přispívat mohou na www.modryzivot.cz.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informace pro editory:

 

O Skupině ČSOB

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Je součástí mezinárodní bankopojišťovací Skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a v regionu střední a východní Evropy. Kombinuje sílu svých značek ČSOB (pro bankovnictví, pojištění, správu aktiv, penzijní fondy, leasing a factoring), Poštovní spořitelna (bankovnictví v síti pošt), Hypoteční banka (hypotéky) a ČMSS (financování bydlení), a zaujímá tak silné pozice ve všech segmentech českého finančního trhu.

Skupina ČSOB staví na pevném a dlouhodobém partnerství s každým klientem, ať už v oblasti osobních a rodinných financí, ve financování malých a středních firem nebo v korporátním financování. Pečlivě a dlouhodobě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv produkty, ale nejvhodnější řešení.

 

Era a Poštovní spořitelna jsou součástí Československé obchodní banky, a. s.

 

 

Kontakt:

Kateřina Lejčarová

Externí komunikace ČSOB

Telefon: 224 115 458

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3