INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

ČSOB zapojuje do oblasti společenské odpovědnosti i své klienty. Darovací šeky v hodnotě 300 Kč klienti obdrží ke každému nově zřízenému účtu přímo na pobočce v Praze 7. Prostředky mohou pak věnovat jedné ze čtyř partnerských neziskových organizací. Klienti tak spolurozhodují o tom, na jaké dobročinné účely budou směřovat finanční prostředky banky. Cílem projektu je nejen výrazněji podpořit neziskové organizace, ale také vzbudit zájem široké veřejnosti o jejich činnost. 

 

Pobočka ČSOB v Praze 7 je prvním místem, kde se mohou lidé od 11. listopadu 2013 spolu s bankou podílet na jejích aktivitách společenské odpovědnosti. Ke každému nově zřízenému účtu zde totiž obdrží darovací šek v hodnotě 300 Kč a vhozením ústřižku do „kasičky“ mohou přímo na místě zvolit neziskovou organizaci, kterou budou chtít podpořit. Banka následně tuto částku věnuje prostřednictvím darovací smlouvy tak, aby ji nezisková organizace mohla využít na jednu ze svých aktivit.

Do budoucna plánuje ČSOB další rozšíření projektu – např. na začátku příštího roku do nově otvírané pobočky v Praze-Smíchově. „Jednoduše řečeno, jakmile se dozvíme o nově otvírané pobočce ČSOB nebo Ery, pokusíme se domluvit s jejím vedením na realizaci projektu. Pro výběr neziskové organizace je podmínkou sídlo v městské části, po rozšíření projektu do dalších regionů bude podmínkou sídlo v daném městě či obci.,“ vysvětluje Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.

Mezi první čtyři zapojené neziskové organizace patří Armáda spásy, Nadace policistů a hasičů, o. s. SALET a Farní charita Holešovice. „Partnerské neziskové organizace pro Prahu 7 jsme vybírali tak, aby svým zaměřením postihovaly široké spektrum sociální a zdravotní problematiky a oslovily
co nejvíce cílových skupin. Můžeme tak pomoci lidem se zdravotním postižením, duševním onemocněním, osobám v domácím ošetřování či jinak sociálně znevýhodněným občanům. V případě, že si někdo zřídí více účtů, může poslat více šeků a pomoci více organizacím,“ komentuje Lukáš Vacula, ředitel pobočky v Praze 7, Komunardů.

„Získávat prostředky do neziskového sektoru je v dnešní době obzvláště náročné. Projektu banky
i podpory jejích klientů si proto nesmírně vážíme. Za sebe doufám, že se podaří propojit bankovní
a neziskový sektor v co největším počtu regionů,“ dodává Jakub Vopelák, ředitel fundrisingu Armády spásy. Pokud by lidé chtěli podpořit konkrétní projekt neziskové organizace, vybírat a přispívat mohou na www.modryzivot.cz.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informace pro editory:

 

O Skupině ČSOB

Skupina ČSOB je vedoucím hráčem na trhu finančních služeb v České republice. Je součástí mezinárodní bankopojišťovací Skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a v regionu střední a východní Evropy. Kombinuje sílu svých značek ČSOB (pro bankovnictví, pojištění, správu aktiv, penzijní fondy, leasing a factoring), Poštovní spořitelna (bankovnictví v síti pošt), Hypoteční banka (hypotéky) a ČMSS (financování bydlení), a zaujímá tak silné pozice ve všech segmentech českého finančního trhu.

Skupina ČSOB staví na pevném a dlouhodobém partnerství s každým klientem, ať už v oblasti osobních a rodinných financí, ve financování malých a středních firem nebo v korporátním financování. Pečlivě a dlouhodobě naslouchá potřebám svých klientů a nabízí jim nikoliv produkty, ale nejvhodnější řešení.

 

Era a Poštovní spořitelna jsou součástí Československé obchodní banky, a. s.

 

 

Kontakt:

Kateřina Lejčarová

Externí komunikace ČSOB

Telefon: 224 115 458

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Slovo ke dni

  • Stravenkový paušál uspěl

    Jedna z nejvíce kontroverzních věcí, které hýbaly podnikatelskou věřejností, bylo zavedení stravenkového paušálu, tedy rozšíření možností v poskytování obědů zaměstnancům. Proti byly vydavatelé stravenek a odbory. Argumentovalo se rozbitím osvědčeného systému, který léty prokázal své kvality. Příznivci paušálu poukazovali na to, že změna poskytuje více možností, zjednoduší administrativu a skoncuje s vysokými provizemi. Po dvou letech fungování se ukazuje, že čtyři z deseti firem dávají přednost stravenkovému paušálu. Zejména vyhovuje malým a středním zaměstnavatelům. Ti velcí mohou poskytnout občerstvení ve vlastních podnikových jídelnách. Ale nestalo se, že by lidé v práci přestali obědvat a raději získané finanční prostředky vydali za něco jiného. Myslím, že nynější praxe, i když možná do značné míry ovlivněná pandemií koronaviru, prokázala...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE