INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

 MG 3299 LPROFI ODĚVY do svého produktového portfolia uvedly dvě nové značky, které pocházejí z Rakouska. Pfanner a Protos Integral. Za oběma stojí Pfanner Schutzbekleidung GmbH, rakouský výrobce bezpečnostních a ochranných oděvů, pomůcek i doplňků. PROFI ODĚVY tak nyní nabízejí opět komplexnější sortiment i pro ty nejnáročnější zákazníky, firmy i profesionály, kteří své aktivity realizují ve složitých terénních podmínkách.

Sortiment PROFI ODĚVY nyní pokrývá potřeby těch, kteří se, ať již jako soukromníci či zaměstnanci firem, věnující lesnímu hospodářství, arboristice, specifické údržbě zeleně, rizikovému kácení dřevin, údržbě městské zeleně. „Se společností Pfanner Schutzbekleidung GmbH jsme se na spolupráci dohodli v polovině letošního roku. Chtěli jsme portfolio námi nabízených produktů rozšířit o novou kategorii, a to se povedlo. Nyní jsme schopni obsloužit specifický segment zákazníků, kteří pracují celoročně v náročných rizikových přírodních podmínkách“ uvedla Ing. Jana Erbová, jednatelka společnosti AC-T servis, spol. s r.o., která PROFI ODĚVY vlastní. 

Pro PROFI ODĚVY je základním kamenem filozofie důraz na bezpečnost, ochranu, kvalitu, trvanlivost, funkčnost a praktický i moderní design. Do tohoto konceptu značky Pfanner a Protos Integral velmi dobře zapadají. Jejich podstatu tvoří vysoká přidaná hodnota, která se odvíjí od řady inovací, technologických vylepšení, vývoje nových materiálů, aplikace světových patentů. „Těší nás, že tento výrobce na novinky nespěchá, nezavádí je do výroby jen proto, aby inovoval, ale právě proto, aby svým zákazníkům nabídl nepřekonatelnou kvalitu. Dokáže to mimo jiné proto, že je se svými odběrateli a lidmi z praxe během celého procesu vytváření nových výrobků v bezprostředním kontaktu. Díky tomu vznikají nadčasové kousky, jako například protiprořezová obuv Tirol Juchten, které zákazníci důvěřují již více než 17 let. Je to strategie, která směřuje také k naplnění myšlenek udržitelnosti, což dokazuje například využívání materiálů bez škodlivin nebo produkce přímo na území Evropy s důrazem na sociální odpovědnost,“ komentovala Jana Erbová.

Výrobce má na světových trzích vynikající renomé. Patří k absolutní špičce v odvětví. Každý produkt vychází z precizního vývoje, jako je tomu například u bezpečnostních přileb Protos Integral, které byly na trh uvedeny 12 let poté, kdy se zrodil prvotní nápad. Značky Pfanner i Protos Integral si předsevzaly, že se nespokojí s průměrností a mainstreamem, ale stanou se leadry trhu bezpečnostních oděvů, obuvi, helem a doplňků pro práci v lesnictví a příbuzných oborech. Proto motto, jež obě značky provází, zní: Simple. Safe. Living. Všechny výrobky jsou navrženy tak, aby byly příjemné pro svého nositele a pomáhaly mu posouvat jeho limity.

„Pfanner i Protos Integral lze charakterizovat jako značky deklarující, že špičková kvalita by neměla být jakousi luxusní nástavbou, ale určitým základem pro ochranu lidského zdraví. A u bezpečnostního vybavení či pracovního oděvu to platí dvojnásob,“ doplnila Jana Erbová. Z tohoto důvodu také každý kus oděvu prochází náročnými zátěžovými testy, jež bývají tím nejočekávanějším bodem vývoje, a nakonec i výroby.
PROFI ODĚVY dokáží zákazníky vybavit vším potřebným od protipořezových kalhot, speciální protiprořezové obuvi, šlí, triček, ochranných brýlí, bund Pfanner až po unikátní ochranné přilby Protos Integral prostřednictvím e-shopu nebo kamenných prodejen v Praze, Brně, Ostravě a Českých Budějovicích. Firmy mohou využít služeb obchodních zástupců, kteří dorazí přímo k firemním zákazníkům, najdou pro ně vhodná řešení, od výběru správného typu oblečení či obuvi z těch nejlepších materiálů až po volbu vhodných velikostí či umístění log na nové pracovní oděvy.

(tz)

Slovo ke dni

  • Výrobce nezůstane utajen

    Kdo nakupuje potraviny v nadnárodních obchodních řetezcích, dobře ví, že musí dobře vybírat, aby získal kvalitu za rozumnou cenu. Zatímco cenovka u nabízeného zboží bývá zpravidla na první pohled jasná, hodnota výrobku je skrytá. Hypermarkety sice tvrdí, že nic, co prodávají, není špatné, ale můžete se na jejich sliby opravdu spolehnout. Zákazník často věří určité značce, zemi původu, prověřenému dodavateli, ale na všech obalech takové označení nenajde. U tzv. privátních značek bývá uvedeno jen jméno obchodu, jenž si nechal zboží pro sebe vyrobit. Ministerstvo zemědělství chce tuto praxi změnit a připravuje zákon, podle něhož musí nést každá potravina i označení, kdo ji vyprodukoval. Proč ne, taková informace rozhodně má svou cenu pro toho, kdo chce např. nakoupit hezky česky. Dosud je totiž běžnou praxí, že stejnou privátní značku...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE