INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

DSC 0146Lidé jsou různí a stejně tak různé jsou i jejich preference ohledně potravin. Někdo nedá dopustit na maso a jiný je zarytý vegan nebo vegetarián.

Někdo sleduje při nákupu hlavně cenu, jiný si čte podrobně složení výrobku, než ho vloží do košíku. Mnozí si rádi připlatí za tzv. bio výrobky nebo za produkty přímo od farmáře (rozuměj sedláka, ne až z Ameriky), jiní chtějí podpořit nákupem tuzemské výrobce vůbec, a navíc spoléhají i na zpravidla vyšší kvalitu českých produktů, než mají často ty dovážené. Všichni bez rozdílu si však chtějí na potravinách hlavně pochutnat, to jen ti nejúzkostlivější považuji potraviny snad víc za léčivo než za jedno z důležitých a zároveň snadno dostupných životních potěšení. Dobré jídlo vám totiž spolehlivě zvedne náladu, zatímco to špatné vám ji dokáže stejně spolehlivě zkazit. A právě jako snaha o dobrou náladu těch, kdo preferují chutné potraviny od českých výrobců, i tak by se dal vzletně charakterizovat hlavní smysl soutěží o značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA. Zkrátka potravina oceněná Českou nebo Dětskou chuťovkou pochází zaručeně od českého výrobce a její výtečnou chuť zároveň ověřili renomovaní znalci.

K dobré náladě zákazníků tak za předchozích 12 let přispělo již ohromujících 1196 potravin od 226 skvělých českých výrobců, oceněných značkou ČESKÁ CHUŤOVKA, a dalších 225 výrobků od 97 producentů potěšilo zejména děti, protože získaly od dětské poroty značku DĚTSKÁ CHUŤOVKA – to už je přece slušná porce radosti!

DSC 0181Již od pátého ročníku soutěže se díky podpoře vedení Senátu předávají ocenění nejúspěšnějším českým potravinářům v krásném prostředí Rytířského sálu Valdštejnského paláce, pokud samozřejmě odhlédneme od loňské „covidové“ výjimky, která se, doufejme, nebude opakovat a všichni ocenění výrobci si tak budou moci opět naplno užít slavnostní chvíle v těchto důstojných prostorách. Od roku 2017 poskytuje soutěži aktivní záštitu Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova, která tím deklaruje svůj zájem o podporu českých potravin, což je vyjádřeno i dlouhodobým působením jejího místopředsedy senátora Petra Šilara přímo v hodnotitelské porotě a přípravném výboru soutěže. Předseda komise senátor Jiří Vosecký vyjádřil na srpnové tiskové konferenci pokračující podporu projektu Česká chuťovka, protože soutěž zviditelňuje kvalitní a chutné české potraviny, přičemž čeští potravináři si zaslouží nejen přízeň koncových spotřebitelů, ale i férové podmínky v rámci celého komplexu dodavatelsko-odběratelských vztahů a obchodní sítě.

Záštitu soutěži letos opět poskytl i ministr zemědělství Miroslav Toman. Odbornou úroveň a prestiž soutěže pak podtrhuje odborná garance renomované Vysoké školy chemicko-technologické v Praze společně s VOŠ, SPŠ a SOŠ PODSKALSKÁ, která zajišťuje vysoce profesionální zázemí oběma hodnotitelským komisím – jak odborné, tak i dětské. Odborným patronem soutěže pak je rektor VŠCHT prof. Dr. RNDr. Pavel Matějka.

Uzávěrka přihlášek do letošní soutěže je 16. září. Slavnostní předávání ocenění se uskuteční 2. listopadu v reprezentativní atmosféře historických prostor Valdštejnského paláce. Přítomní novináři tam i letos na základě vlastní ochutnávky předají tři ocenění „Cena novinářů – Česká chuťovka 2021“. V pořadí již jedenáctá výrazná osobnost českého potravinářství bude slavnostně poctěna titulem „Rytíř české chuti“. Spoluorganizátorem slavnostního předávání ocenění je Česká cesta – Via Bohemica, z.s.
Přihlášku i pravidla soutěže, jakož i seznam historicky všech úspěšných výrobců a oceněných potravin, lze nalézt na www.ceskachutovka.cz . Českou chuťovku je možné také sledovat na facebooku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky od držitelů ocenění.
Všem zájemcům, ať už obchodníkům, zákazníkům či zástupcům médií apod., je k dispozici také Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka, která usnadní přehledné vyhledávání oceněných potravin i výrobců za celou historii soutěže podle zadaných kritérií na adrese http://www.mark-as.cz/chutovka.

Generálním partnerem soutěže je Albert ČR, tradičním partnerem je opět Hasičská vzájemná pojišťovna, která poskytne jejím účastníkům zvýhodněné podmínky při sjednávání pojištění, a Český porcelán Dubí, jenž opět potěší držitele České i Dětské chuťovky vkusnými porcelánovými závěsnými plaketami s logem soutěže. Staronovým partnerem České chuťovky bude po letech opět i Národní zemědělské muzeum.

Hlavními mediálními partnery soutěže jsou vydavatelství AGRAL, vydavatelství RIX a Regionální televize CZ, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně Dětská tisková agentura.

Všichni společně pak věříme, že letošní podzim již bude plně ve znamení návratu k podstatným a tolik potřebným atributům společenského života, k čemuž svým dílem přispěje i tradiční soutěž kvality chutných českých potravin – ČESKÁ CHUŤOVKA 2021!

(tz)

Slovo ke dni

  • Auta zastavil čip

    Začnu svoji glosu otázkou: Jestlipak víte, která je nejdůležitější součást moderního automobilu? Ne, není to motor, převodovka ani volant. Je jím čip. Který, to mi poněkud uniká, nicméně kvůli němu stojí výroba vozidel po celém světě. Ztráty se počítají v tisících miliard korun, a to ještě nelze dohlédnout světla na konci tunelu. Naše „malá“ škodovka zastaví výrobu na týden, ostatní automobilky jsou na tom podobně, ne-li hůře. A proč chybí čipy, tedy nepostradatelná součást elektronických systémů vozu? Prý za to zas může covid a další překážky. Člověka napadá, že tohle v kapitalizmu není samo sebou a že za tím musí být nějaký záměr. Nedivte se, aut přibývá tolik, že už se ani nevejdou na silnice a víc stojí v kolonách a zácpách než jedou. A ta uhlíková stopa, škoda slov! Někdo upíná své naděje k elektromobilům. Možná, že opravdu...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Říjen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE